În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de executie pentru executarea lucrărilor la obiectivul de investiţii lucrări pentru "MODERNIZARE DJ573D, RĂCĂŞDIA (DN57) – VRĂNIUŢ".
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru executarea lucrarilor precum şi cantitatile şi categoriile de lucrari care se solicita a fi executate, sunt cuprinse in PT-ul pus la d...
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de executie pentru executarea lucrărilor la obiectivul de investiţii lucrări pentru "MODERNIZARE DJ573D, RĂCĂŞDIA (DN57) – VRĂNIUŢ".
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru executarea lucrarilor precum şi cantitatile şi categoriile de lucrari care se solicita a fi executate, sunt cuprinse in PT-ul pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul procedurii simplificate, ce va fi derulată pe SEAP.
Va avea loc achiziţia lurarilor de Execuţie lucrări pentru "MODERNIZARE DJ573D, RĂCĂŞDIA (DN57) – VRĂNIUŢ".
Descrierea achiziţiei publice: Conform Referatului de necesitate nr. 2766/21.07.2023 elaborat de către Direcţia de Drumuri Judeţene Caraş — Severin se doreşte achiziţia serviciilor de Execuţie lucrări pentru "MODERNIZARE DJ573D, RĂCĂŞDIA (DN57) – VRĂNIUŢ".
Suprafaţa totală ce face obiectul modernizării este de 84.880mp. Lungimea totală a drumului judeţean supus modernizării este de 7,00 km.
Autoritatea contractantă initiaza procedura de achizitie publica de lucrări sub clauza suspensiva.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică va fi iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, la data aprobării raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este egală cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 6 luni de la depunerea ofertelor, fiind condiţionată de obţinerea finanţării.
Numărul zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise în a 6 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
La solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta îşi rezerva dreptul de a nu formula raspuns.