Execuție lucrări in cadrul proiectului „Aparari de maluri pe Canalul Sulina – Etapa finala”, in conformitate cu cerintele
din Caietul de sarcini – Sectiunea II a documentatiei de atribuire.CLAUZA SUSPENSIVA: a se vedea sectiunea II.2.4 Descrierea
achizitiei publiceTermenele-limita pana la care se primesc de la potentialii ofertanti solicitari de clarificari la documentatia
de atribuire:- primul termen este...
Execuție lucrări in cadrul proiectului „Aparari de maluri pe Canalul Sulina – Etapa finala”, in conformitate cu cerintele
din Caietul de sarcini – Sectiunea II a documentatiei de atribuire.CLAUZA SUSPENSIVA: a se vedea sectiunea II.2.4 Descrierea
achizitiei publiceTermenele-limita pana la care se primesc de la potentialii ofertanti solicitari de clarificari la documentatia
de atribuire:- primul termen este cu 32 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,- al doilea termen este
cu 20 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Termenele-limita de raspuns al entitatii contractante la
solicitarile de clarificari la documentatia de atribuire:- primul termen este cu 24 zile înainte de termenul stabilit pentru
depunerea ofertelor,- al doilea termen este cu 12 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.In conformitate
cu art. 29, alin. (3) din Anexa la H.G. nr. 394 / 2016, Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari
adresate de operatorii economici pana la termenele mentionate anterior.Valoarea estimată a achizitiei sectoriale de lucrări
in cadrul proiectului “Apărări de maluri pe Canalul Sulina-Etapa finală” este de 203.483.575,22 lei, fara TVA.Aceasta s-a
realizat in conformitate cu regulile privind estimarea valorii contractelor pe achiziții sectoriale prevăzute in Legea nr.
99/2016 si este compusa din:- 203.008.012,63 lei, fără TVA reprezentând valoarea estimata a lucrărilor ce urmeaza a fi executate.
Aceasta valoare include si Cheltuieli pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de pret, in valoare de
17.987.449,19 lei, fara TVA; - 440.562,59 lei, fara TVA reprezentand 96 role de saltea dublustrat umplute cu nisip, care au
fost luate in considerare ca material aprovizionat la determinarea valorii pentru lucrarile rest de executat, puse la dispozitia
Antreprenorului de catre Entitatea contractanta;- 35.000 lei, fara TVA reprezentand mobilierul de birou si echipamentele necesare
dotarii biroului echipei supervizorului, puse la dispozitia Antreprenorului de catre Entitatea contractanta. Valoarea cheltuielilor
diverse si neprevazute nu este inclusa in valoarea estimata a lucrarilor, fiind de 18.124.638,51 lei, fara TVA.Evaluarea ofertelor
se va face la Valoarea estimata a lucrarilor, respectiv 203.008.012,63 lei, fara TVA.Modificarile nesubstantiale se efectueaza
fara organizarea unei proceduri de atribuire, cu respectarea prevederilor art. 235-241 din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile
sectoriale cu modificarile și completările ulterioare si cu incadrarea in sumele ce au fost alocate in bugetul proiectului
cu aceasta destinatie.