Execuție lucrări în cadrul obiectivului de investiții „Reabilitarea, modernizarea, extinderea și dotarea Ambulatorului Spitalului
Clinic de Recuperare Cluj-Napoca” - 2 loturi, conform cerintelor din documentatia de atribuire, astfel :Lotul 1 - Execuție
lucrări în cadrul obiectivului de investiții „Reabilitarea, modernizarea, extinderea și dotarea Ambulatorului Spitalului Clinic
de Recuperare Cluj-Napoca” –...
Execuție lucrări în cadrul obiectivului de investiții „Reabilitarea, modernizarea, extinderea și dotarea Ambulatorului Spitalului
Clinic de Recuperare Cluj-Napoca” - 2 loturi, conform cerintelor din documentatia de atribuire, astfel :Lotul 1 - Execuție
lucrări în cadrul obiectivului de investiții „Reabilitarea, modernizarea, extinderea și dotarea Ambulatorului Spitalului Clinic
de Recuperare Cluj-Napoca” – Etapa 1 : lucrări de amenajare a spaţiilor necesare instalării și funcționării camerei hiperbare
în cadrul Corpului C13;Lotul 2 – Execuție lucrări în cadrul obiectivului de investiții „Reabilitarea, modernizarea, extinderea
și dotarea Ambulatorului Spitalului Clinic de Recuperare Cluj-Napoca” – Etapa 2 : lucrări de extindere, etajare a corpului
C13, realizarea pasarelei care leagă corpul principal al spitalului de corpul C13, dotări şi amenajări exterioare;Orice operator
economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai
prin intermediul SEAP, intr-un termen de cel mult 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In masura in care
solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile autoritatii
contractante vor fi publicate in SEAP cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.