Feedback
I.D.: 101046274

Execuție lucrări și echipare medicală pentru proiectul „Construire Spital Clinic Județean de Urgență Sibiu”

Data publicarii
06.08.24 Exista 132.530 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45215140 33113000 33115000 33195110 45000000 45214631
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziția lucrărilor în cadrul proiectului „CL1 - Execuție lucrări și echipare medicală”Valoarea estimata este de 2,222,428,800.82 lei fără TVA, și este compusa din:- Cap 1 –11.221.830 lei fără TVA- Cap 2 – 21.368.000 lei fără TVA- Cap 3 – 100.000 lei fără TVA, aferente Audit energetic si certificat performanta energetică- Cap 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2,148,543,651.96 lei fără TVA, compusa...
Achiziția lucrărilor în cadrul proiectului „CL1 - Execuție lucrări și echipare medicală”Valoarea estimata este de 2,222,428,800.82 lei fără TVA, și este compusa din:- Cap 1 –11.221.830 lei fără TVA- Cap 2 – 21.368.000 lei fără TVA- Cap 3 – 100.000 lei fără TVA, aferente Audit energetic si certificat performanta energetică- Cap 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2,148,543,651.96 lei fără TVA, compusa din 4.1,4.2,4.3, 4.5.1.1, 4.6- Cap 5 – Organizare de santier –30.125.318.86 lei fără TVA- Cap 6 - Cheltuieli pentru probe tehnologice și teste - 11,070,000.00 lei fără TVAModificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile și condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu disp legii.Durata în luni: 30 luni execuție lucrări. Se estimează în plus un maxim de 4 luni recepția lucrărilor, 1 lună finalizare transfer activitate medicală la care se adaugă 60 luni durata garanției de bună execuție. Durata se calculează de la Ordinul Administrativ de începere emis de către Aut Cont conform clauzelor contractuale. Aut Cont poate opta pentru emiterea ordinului administrativ de începere pentru parte din activități, coroborat cu activitățile ce fac obiectul contractului și corelat cu graficul de execuțieAut cont va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informații suplimentare, adresate de către operatorii economici cu 12 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Aut cont va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit la Sec. I.3, respectiv 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.Clauză suspensivă:„Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Aut Cont precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai in măsura in care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinație. În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data și de soluționare definitivă a eventualelor contestații, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Aut Cont nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Aut Cont a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 12 luni, astfel încât, în cazul în care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanții la procedură își asumă prin depunerea ofertei obligația de a-și prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Aut Cont, daca Aut Cont se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive”
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări şi echipare medicală pentru proiectul "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 18.01.23
Execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţii “ Reabilitare drum judeţean DJ141C – limită judeţ Alba – Broşteni – Bogatu Român – intersecţie DJ107B" 21.12.22
Execuția lucrărilor la obiectivul de investiţii “ Reabilitare drum județean DJ141C – limită județ Alba – Broșteni – Bogatu Român – intersecție DJ107B”  
Asistenţă tehnică supervizare lucrări şi publicitatea proiectului "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 08.11.23
Asistență tehnică supervizare lucrări și publicitatea proiectului „Construire Spital Clinic Județean de Urgență Sibiu”  
achiziţia serviciilor de management proiect, servicii supervizarea lucrărilor de construire si publicitate şi conştientizarea publicului pentru componenta "Construire Staţii de transfer la Agnita şi Avrig şi Centre de Colectare a deşeurilor cu Aport Voluntar la Avrig, Agnita, Sibiu, Mediaş şi Cisnădie " 30.05.23
achiziţia serviciilor de management proiect, servicii supervizarea lucrărilor de construire si publicitate şi conştientizarea publicului pentru componenta "Construire Staţii de transfer la Agnita şi Avrig şi Centre de Colectare a deşeurilor cu Aport Voluntar la Avrig, Agnita, Sibiu, Mediaş şi Cisnădie " 30.05.23
achiziţia serviciilor de management proiect, servicii supervizarea lucrărilor de construire si publicitate şi conştientizarea publicului pentru componenta "Construire Staţii de transfer la Agnita şi Avrig şi Centre de Colectare a deşeurilor cu Aport Voluntar la Avrig, Agnita, Sibiu, Mediaş şi Cisnădie " 07.06.23
EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL DE INVESTITII "REABILITARE DRUM COMUNAL DC73 – LOTRIOARA, COMUNA BOITA JUDETUL SIBIU" 27.03.23
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pt:LOT 1 ,, Construire pod nou pe DJ 104E Şomartin – Arpaşu de jos, la km 4+739"; LOT 2 "Constr. pod nou pe DJ 104E: Şomartin-Arpaşu de Jos, la km 3+420";LOT 3 ,,Constr. pod pe DJ 104F Săcădate Nou Român la km 24+400";LOT 4,, Reabilitare pod pe DJ 105H Arpaşu de Sus km 5+382";LOT 5 ,,Constr. pod pe DJ 105G , Km. 20 + 500 , Sadu, jud.Sibiu şi relocare utilitati 26.04.23