Obiectul contractului il constituie prestarea serviciilor de asistenta tehnica si de executie a lucrarilor ramase de executat,
pentru reabilitarea si modernizarea drumului strategic judetean Barlad – Laza – Codaiesti (DJ 245, DJ 245M, DJ 247, DJ 246)
- Lotul nr. 2.NOTĂ: Orice referire în documentele achiziției care indică o anumită origine, sursă, producție, producător,
un procedeu special, un standard, un...
Obiectul contractului il constituie prestarea serviciilor de asistenta tehnica si de executie a lucrarilor ramase de executat,
pentru reabilitarea si modernizarea drumului strategic judetean Barlad – Laza – Codaiesti (DJ 245, DJ 245M, DJ 247, DJ 246)
- Lotul nr. 2.NOTĂ: Orice referire în documentele achiziției care indică o anumită origine, sursă, producție, producător,
un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație,
sunt menționate doar cu scopul de a identifica cu ușurință tipurile de produs ca și concept și nu au ca efect favorizarea
sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificații vor fi considerate
ca având mențiunea de „sau echivalent”, iar ofertantul are obligația de a demonstra echivalența produselor/serviciilor/lucrărilor
ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de
a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data
limita de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate
în termenul prevăzut în anunţul de participare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări va fi transmis cu
cel puţin 11 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta nu va raspunde solicitarilor
de clarificari venite dupa termenul limita stabilit initial.NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie
de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin
mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari,
decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs
solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.