Componentele proiectului sunt următoarele:
Staţie de tratare apă potabilă Cicârlău:
Statie de tratare a apei potabile (STAP) Cicarlau, Q = 9,00 m3/h
o Container pentru staţia de tratare
o Staţie de tratare
o Staţie de pompare SP apă
o Racord electric STAP;
Aducţiune Cicârlău:
Conducta PEHD PE100 PN16 De90mm, L=1.523 m;
...
Componentele proiectului sunt următoarele:
Staţie de tratare apă potabilă Cicârlău:
Statie de tratare a apei potabile (STAP) Cicarlau, Q = 9,00 m3/h
o Container pentru staţia de tratare
o Staţie de tratare
o Staţie de pompare SP apă
o Racord electric STAP;
Aducţiune Cicârlău:
Conducta PEHD PE100 PN16 De90mm, L=1.523 m;
o Conducte de aducţiune;
o Cămine de vane pentru aducţiune;
Gospodărie de apă Cicârlău:
o Container instalaţii rezervor şi instalaţie de dezinfecţie;
o Instalaţie de dezinfecţie cu hipoclorit de sodiu;
o Rezervor de înmagazinare, V=200 m³;
o Racord electric GA.
Retea de distributie Cicârlău:
PEHD PE100 PN10, De110mm, L=1.110 m;
o Conducte de distributie;
o Cămine de vane pentru reteaua de distributie;
Valoarea estimata este de 2.908.712,39 lei, fara TVA si se compune din:
- Capitolul 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii: 53.920,00 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.774.126,59 lei, din care:
- subcap.4.1. Constructii si instalatii – 1.756.523,79 lei.
- subcap.4.2. Montaj utilaje, echipamentetehnologice si functionale – 55.072,79 lei.
- subcap.4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale – 962.530,00 lei.
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 80.665,81 lei, din care:
- Subcap. 5.1. - Organizare de santier – 80.665,81 lei, din care:
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.