Feedback
I.D.: 106131316

Execuţie lucrari,inclusiv procurarea echipamentelor, asigurarea accesului la aplicaţiile software aferente, instalarea şi punerea în funcţiunea a acestuia,precum şi serviciile de mentenanţă aferente(post-garanţie acordată ulterior punerii în funcţiune a sistemului pentru obiectivul de investitii:"Realizare sistem de monitorizare si supraveghere video in satele Păltiniş si Cornuţel, comuna Păltinis

Data publicarii
27.11.24
Coduri CPV
45310000-3
Pretul estimativ:
1.445.524,64 RON - 1.445.524,64 RON
 
 
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreşte realizarea unui sistem de supraveghere video stradala capabil sa asigure supravegherea video a comunei, care sa permită vizualizarea şi înregistrarea imaginilor video din aceste zone în dispeceratul instalat in clădirea casei de cultura Paltinis. Lucrarile constau in instalarea unor camere video fixe IP amplasate pe poziţiile din planurile topografice anexate, switch-uri de exterior, NVR-uri, servere, acces ...
Se doreşte realizarea unui sistem de supraveghere video stradala capabil sa asigure supravegherea video a comunei, care sa permită vizualizarea şi înregistrarea imaginilor video din aceste zone în dispeceratul instalat in clădirea casei de cultura Paltinis. Lucrarile constau in instalarea unor camere video fixe IP amplasate pe poziţiile din planurile topografice anexate, switch-uri de exterior, NVR-uri, servere, acces point-uri destinate tran-smiterii semnalului digital la distanta. -Camera de supraveghere IP de interior 2 MP este destinata pentru captarea uşoară a imaginilor la o calitate superioara. Camera IP de exterior, 8MP este destinata pentru captarea uşoară a imaginilor la o calitate superioara. Are funcţie de recunoaştere automata a numerelor de înmatriculare. -NVR 64 de canale este destinat centralizării si înregistrării semnalului digital provenit de la camerele video IP. -Ansamblu antena/acces point 10 Km este destinat transmiterii la distanta a semnalului digital preluat de la camerele video IP. - Server all in one/ Decoder/ Server autentificare/ KIT media server cu modul AI pentru prelucrare video Imaginile înregistrate de sistemul de supraveghere video vor putea fi stocate pentru cel puţin 20 de zile. Camerele vor fi fixe cu vedere pe timp de zi si de noapte, cu comunicaţie de tip TCP/ IP. Amplasarea acestor camere a fost aleasa in funcţie de obiectivele care se afla in zona si de gradul de vizibilitate al punctului respectiv. Sistemul de supraveghere video va fi compus din 104 camere video IP fixe de exterior, 12 camere IP ANPR, precum si 2 camere video IP fixe de interior ( una in camera tehnica din localitatea Cornuţel si una in dispeceratul amenajat in clădirea primăriei), cu centralizarea semnalului video in dispecerat unde se montează aparatura de înregistrare (NVR-urile), cablarea realizandu-se cu cablu optic. Amplasarea acestor camere a fost aleasa in funcţie de obiectivele care se afla in zona si de gradul de vizibilitate al punctului respectiv. Camerele video vor fi montate pe spaţiul public şi vor monitoriza punctele de interes şi zonele adiacente. Acestea vor avea carcasa exterioară rezistentă la condiţii meteo extreme şi vor fi montate pe stâlpii de iluminat public prezenţi în locaţie sau pe stâlpi noi, la o înălţime care va asigura atât o vizibilitate optima a zonei supravegheate cat si o securitate la tentativele de vandalizare. Centralizarea semnalului camerelor se va realiza astfel: - Pentru camerele instalate in localitatea Cornuţel - intr-o încăpere special amenajata in dispensarul din localitate, unde se va instala un rack cu echipamente 26U, 800x600, in care se vor monta doua switchuri, 1 router rackabil, 1 pach panel optic si doua UPS-uri. - Pentru camerele instalate in localitatea Păltiniş - intr-o încăpere special amenajata (dispecerat) din clădirea primăriei, unde se va instala un rack cu echipamente 42U, 800x1200 in care se vor monta doua switchuri, 1 router rackabil, 2 NVR-uri, 1 pach panel optic, 1 Servere "all in one" pentru centrul de supraveghere, 2 Video wall Decoder, un server de autentificare pentru centrele de supraveghere video, un kit media server cu modul AI pentru prelucrare video si 3 UPS-uri. De asemenea in dispecerat se vor instala si 6 monitoare. Transmisia semnalului camerelor video centralizat in dispeceratul secundar instalat in localitatea Cornuţel la dispeceratul principal din localitatea Păltiniş va fi realizata printr-o legătură VPN asigurata de un furnizor local de transmisiuni date. Valoarea estimată (Ve) este fundamentată în baza Devizului General întocmit la faza PT şi este alcătuită din: CAP. 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază 4.1. Construcţii si instalaţii = 542.546,04 lei 4.2. Montaj utilaje,echipamente tehnologice si functionale = 52.872,49 lei 4.3.Utilaje,echip.tehnologice si functionale care necesita montaj= 822.826,75 lei 4.3.1.1 Lista echipamente dispecerat=360.706,75 lei 4.3.1.2 Lista echipamente retea fibra optica= 462.120,00 lei 6.1 Pregatirea personalului de exploatare = 5.000,00 lei 6.2 Probe tehnologice si teste 22.276,36 lei Valoarea estimată-Ve- a contractului:1.445.524,64 lei Cheltuielile diverse şi neprevăzute se vor stabili conform legislaţiei incidente şi se vor efectua numai în condiţiile art. 221 alin. (1) lit.a) din Legea nr. 98/2016. Autoritatea Contractantă nu are prevăzute sume provizionate/rezerve de implementare. A)In temeiul art.160 alin (1) din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B)Conform obligatiei prevazute la art.160 alin (2) din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare se va considera tardiva. Lucrarile se vor executa în conformitate cu indicatorii şi cantităţile prevazuti/ prevazute in cadrul documetatiei de atribuire. Durata de executie: 10 luni
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu