Scopul urmărit prin iniţierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic specializat in vederea executării lucrărilor de modernizare a 11 străzi, 2 drumuri vicinale si 1 drum comunal din comuna BOGHIŞ, localităţile Boghiş şi Bozieş, pe o lungime totala de 6.004,50 m, conform Proiectului tehnic de execuţie nr. 10/2023, întocmit de către S.C. ELCRIROM CONCE...
Scopul urmărit prin iniţierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic specializat in vederea executării lucrărilor de modernizare a 11 străzi, 2 drumuri vicinale si 1 drum comunal din comuna BOGHIŞ, localităţile Boghiş şi Bozieş, pe o lungime totala de 6.004,50 m, conform Proiectului tehnic de execuţie nr. 10/2023, întocmit de către S.C. ELCRIROM CONCEPT S.R.L. pentru realizarea obiectivului de investitii: «MODERNIZARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA BOGHIŞ, JUDEŢUL SĂLAJ».
Valoarea totala estimata, fără TVA, a contractului care urmează sa fie atribuit este de 9.722.477,66 lei fără TVA, din care:
a)Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 9.622.477,66 lei fara TVA
b)Cap. 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 100.000,00 lei fara TVA.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in baza art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate de expertize tehnice; modificări aduse de ajustarea/actualizarea preţului contractului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016, dar fara a aduce atingere art. 221 din Legea 98/2016.
De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmi pornind de la cantitatile de lucrari estimate in PT precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferi modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/ diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din L98/2016.
Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrări pe o perioada de 79 de luni ( 1 luna pentru constituirea garantiei de buna executie, emiterea ordinului de incepere a lucrărilor, inclusiv mobilizarea executantului pentru inceperea lucrărilor + 18 luni executie de lucrări + 60 de luni perioada de garantie de buna executie).
Nota: Conform art. 161 alin. (1) si (2) din Legea 98/2016 autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura în care solicitările de clarificări sunt transmise autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap.I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).