Feedback
I.D.: 103952029

Execuţie lucrari aferente proiectului: "Sistem alimentare cu apă, Comuna Mihai Bravu, Judeţul Giurgiu – rest de executat"

Data publicarii
10.10.24
Coduri CPV
45232150-8
Pretul estimativ:
7.097.420,41 RON - 7.097.420,41 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrări aferente proiectului: "“Execuţie lucrări aferente proiectului: "SISTEM ALIMENTARE CU APĂ, COMUNA MIHAI BRAVU, JUDEŢUL GIURGIU – REST DE EXECUTAT“ conform Proiectului tehnic Astfel, ţinând seama de devizul general, defalcarea pecuniară se prezinta astfel: Valoare estimata de 7.097.420,41 lei fara TVA din care: - valoarea estimată C + M 6,132,985.93 lei fără TVA din care 72.164,57 lei fără TVA lucrări de constructi...
Lucrări aferente proiectului: "“Execuţie lucrări aferente proiectului: "SISTEM ALIMENTARE CU APĂ, COMUNA MIHAI BRAVU, JUDEŢUL GIURGIU – REST DE EXECUTAT“ conform Proiectului tehnic Astfel, ţinând seama de devizul general, defalcarea pecuniară se prezinta astfel: Valoare estimata de 7.097.420,41 lei fara TVA din care: - valoarea estimată C + M 6,132,985.93 lei fără TVA din care 72.164,57 lei fără TVA lucrări de constructii şi instalatii aferente organizarii de santier; - valoarea estimată echipamente tehnologice şi functionale care necesită montaj – 964,404.48 lei fara TVA Valoarea estimată a achiziţiei nu cuprinde cheltuielile diverse şi neprevăzute, aceste sume pot fi accesate în timpul derulării contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. Valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute este de: 351,261.29 lei fără TVA NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu