In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de EXECUŢIE LUCRARI :,, MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 174 KM 0+000-KM 7+800 SI MODERNIZARE STRADA IN LOCALITATEA LORAU, COMUNA BRATCA, JUD. BIHOR.” Valoarea estimata a contractului este de 7.187.709,45 lei, fara TVA, din care:
-7.160.906,49 lei, fara TVA, cheltuieli cu investitia de baza (cap.4.1 di bugetul indicati...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de EXECUŢIE LUCRARI :,, MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 174 KM 0+000-KM 7+800 SI MODERNIZARE STRADA IN LOCALITATEA LORAU, COMUNA BRATCA, JUD. BIHOR.” Valoarea estimata a contractului este de 7.187.709,45 lei, fara TVA, din care:
-7.160.906,49 lei, fara TVA, cheltuieli cu investitia de baza (cap.4.1 di bugetul indicativ al proiectului;
-26.802,96 lei, fara TVA, cheltuieli cu lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (cap.5.1 din bugetul indicativ al proiectului).
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in bugetul proiectului (deviz general), acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute de art.221 alin(1) litera (f) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
NOTA:
Potrivit prevederilor art.160 din Legea 98/2016 modificata si completata prin OUG nr.107/2017, autoritatea contractanta stabileste un termen limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor, astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare /informatii suplimentare este incarcata in SEAP in cadrul termenului-limita de 10 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1 din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a datelor cu 5 zile.