Execuţie lucrăripentru obiectiv de investitii finantat prin AFM - "Reabilitare termica si modernizare Scoala Gimnaziala "Dimitrie Anghel" din sat Cornesti, comuna Miroslava, judetul Iasi "
Categorii de lucrari ce compun obiectul contractului:
1. Lucrari de rezistenta, finisaje , compartimentari si arhitectura interioara si exterioara cladire
2. Lucrari de izolare termica plansee si pereti exterior
3. Lucrari de reface...
Execuţie lucrăripentru obiectiv de investitii finantat prin AFM - "Reabilitare termica si modernizare Scoala Gimnaziala "Dimitrie Anghel" din sat Cornesti, comuna Miroslava, judetul Iasi "
Categorii de lucrari ce compun obiectul contractului:
1. Lucrari de rezistenta, finisaje , compartimentari si arhitectura interioara si exterioara cladire
2. Lucrari de izolare termica plansee si pereti exterior
3. Lucrari de refacere a instalatiilor electrice, termice si de ventilatii, alimentare cu apa si canalizare
4. Lucrari de acoperis – invelitoare si colectare, scurgere ape pluviale, hidroizolatii
5. Lucrari de retele exterioare – apa si canalizare
6. Lucrari de amenajari exterioare – trotuare perimetrale, cai de acces auto si pietonal.
Valoarea estimată a achiziţiei este de 2.871.638,42 Lei fara TVA din care:
Cap. 2.1. Amenajari exterioare (parcare si cai de acces auto si pietonal) = 26.688,30 Lei fara TVA (cheltuiala neeligibila)
Cap. 4.1. Lucrari de constructii si instalatii = 2.520.286,21 Lei fara TVA din care
Lucrari eligibile= 1.631.094,81 Lei fara TVA
Lucrari neeligibile ( lucrari de consolidare, compartimentari interioare, rampe de acces, tamplarie interioara – usi, instalatii electrice si sanitare ) = 889.191,40 Lei fara TVA
Cap. 4.2. Montaj echipamente si utilaje functionale = 25.533,20 Lei fara TVA (cheltuiala eligibila)
Cap. 4.3. Echipaente cu montaj (procurare) = 260.832,00 Lei fara TVA (cheltuiala eligibila)
Cap. 5.1 Organizare de Santier = 38.298,71 Lei fara TVA din care:
5.1.1. Lucrari de consructii si instalatii aferente OS – eligibil = 36.298,71 Lei fara TVA
5.1.2. Cheltuieli conexe OS – neeligibil = 2.000 Lei fara TVA
Termenul recomandat pentru solicitarile de clarificari - cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde clar si complet solicitarilor primite in termenul cu 4 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.