În anul 2015 a fost semnat contractul de lucrări pentru Sistem de canalizare si epurare ape uzate in sat Cioceni, comuna Albesti-Paleologu, judetul Prahova.
Contractul presupunea realizarea, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini a următoarelor activităti:
01 Retea canalizare menajeră
02 Statie de pompare
03 Statie de epurare
04 Echipamente
05 Dotări
06 Racord electric
Lucrările de constructii si instalati...
În anul 2015 a fost semnat contractul de lucrări pentru Sistem de canalizare si epurare ape uzate in sat Cioceni, comuna Albesti-Paleologu, judetul Prahova.
Contractul presupunea realizarea, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini a următoarelor activităti:
01 Retea canalizare menajeră
02 Statie de pompare
03 Statie de epurare
04 Echipamente
05 Dotări
06 Racord electric
Lucrările de constructii si instalatii si adaptarea la teren pentru executia "Sistem de canalizare si epurare ape uzate in sat Cioceni, comuna Albesti Paleologu, judetul Prahova" includ:
a) Adaptare la teren si/sau detalii de executie acolo unde este cazul
b) Lucrări de constructie, respectiv :
- retea canalizare ape uzate 10.184,00 ml
- statie de epurare ape uzate Qzimax 135 m3/zi, 1,00 buc
- statie de pompare ape uzate din cadrul sistemelor de canalizare, 2,00 buc
- camine de vizitare, 148,00 buc
- camine de racord la proprietăti, 330,00 buc
c) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice
d) Testare si punere in functiune
e) Monitorizarea functionării statiei si acordarea de asistentă/consultantă personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar
f) Remedierea eventualelor defecte apărute in Perioada de Notificare a Defectelor
g) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului.
În luna octombrie 2020 a fost reziliat contractul de lucrări prin neducere la îndeplinire. Având în vedere că obiectivul de investiţii face obiectul finanţării de la bugetul de stat, pentru a împiedica aplicarea unor corecţii, dar şi pentru funcţionalitatea sistemului propus, se impune finalizarea acestuia cu celeritate.
Astfel, devizul general pentru restul de executat a fost actualizat iar lucrările ce fac obiectul procedurii de achiziţie se compun din: reţea canalizare menajeră, staţie de pompare, staţie de epurare, echipamente, racord electric şi organizare de şantier.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarea de clarificari in maxim 6 zile înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare, conform articol 161 aliniat 2 din Legea nr. 98/2016