Feedback
I.D.: 69924783

Execuţie lucrări reparaţii în cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu - 3 loturi

Data publicarii
08.06.22 Exista 132.932 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
30.06.22
Pretul estimativ:
2.794.700,83 RON - 2.794.700,83 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1149616.pdf
  2. Formulare reparatii SCJU.doc
  3. Documentatie tehnica lot 1.7z
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Executie lucrari reparatii in cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 3 loturi: Lotul 1 - Lucrări de reparaţii – instalaţii electrice şi alimentare fluide medicale pentru Unitatea de Supraveghere şi Tratament al Pacienţelor Cardiaci Critici (USTACC) din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu Lotul 2 - Lucrări de modernizare – Bloc Operator (Săli de operaţie – Chirurgie) din cadrul Spitalului Clinic J...
Executie lucrari reparatii in cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 3 loturi: Lotul 1 - Lucrări de reparaţii – instalaţii electrice şi alimentare fluide medicale pentru Unitatea de Supraveghere şi Tratament al Pacienţelor Cardiaci Critici (USTACC) din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu Lotul 2 - Lucrări de modernizare – Bloc Operator (Săli de operaţie – Chirurgie) din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu Lotul 3 - Lucrări de reparaţii – finisaje interioare Secţia Dermatovenerice din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare cu cel putin 10 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu