-lungime totala 19,30m;
-latime pod: 7,15m (1x5m – carosabil + 1x1,0m – trotuar) ;
-deschideri 1x17,5m;
-structura pe grinzi prefabricate monobloc cu armatura postintinsa, L=18m h=0,8m;
-cota rosie ax proiectat: 315.18m;
-cota intrados pod proiectat: 313.97m;
-cota nivel debit Q1%: 312.96m;
- naltime de libera trecere minima: 1,00m.
cai de acces:
rampele pod s-au proiectat pentru modernizare ca si strada secundara in me...
-lungime totala 19,30m;
-latime pod: 7,15m (1x5m – carosabil + 1x1,0m – trotuar) ;
-deschideri 1x17,5m;
-structura pe grinzi prefabricate monobloc cu armatura postintinsa, L=18m h=0,8m;
-cota rosie ax proiectat: 315.18m;
-cota intrados pod proiectat: 313.97m;
-cota nivel debit Q1%: 312.96m;
- naltime de libera trecere minima: 1,00m.
cai de acces:
rampele pod s-au proiectat pentru modernizare ca si strada secundara in mediul rural. Sectorul s-a proiectat, CONFORM ORDINULUI 1295 si 1296/2017, cu o banda de circulatie de circulatie, cu intensitatea traficului foarte redusa.
PROFIL TIP 1
-lungimea traseului amenajat: 50 (rampe 30.7) m
-latimea partii carosabile: 3,00 – 6,50 m
-latimea acostamentelor: 2x(0,25) m
-panta transversala parte carosabila: 2,5%
-panta transversala acostamente: 2.5%
-viteza de proiectare: 25km/h
b. varianta constructivă de realizare a investiţiei
Soluţia adoptată pentru realizarea rampei la pod are în vedere prevederea unei structuri rutiere nerigide cu îmbrăcăminte din beton asfaltic pe partea carosabilă, constând din:
- strat de fundatie existent din balast – 35cm grosime;
- strat de baza din piatra sparta – 15cm grosime;
- strat de legatura din beton asfaltic BA22,4 – 6cm grosime;
- strat de uzura din beton asfaltic Ba16 – 4cm grosime.
Soluţia adoptată pentru realizarea podului are în vedere prevederea unei structuri simplu rezemate din grinzi cu L=18m pe elevatii monolite din beton armat si fundatii directe