Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este: obiectul 1 – reabilitarea şi modernizarea dispensarului, obiectul 2 construirea şi dotarea unei cladiri pentru centrală termică pe lemne, amenajarea terenului, inclusiv demolarea construcţiilor maternitate, grup sanitar şi a împrejmuirii existente, execuţia lucrărilor, procurarea utilajelor şi a dotărilor, montajul şi punerea în funcţiune a utilajelor, identificat...
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este: obiectul 1 – reabilitarea şi modernizarea dispensarului, obiectul 2 construirea şi dotarea unei cladiri pentru centrală termică pe lemne, amenajarea terenului, inclusiv demolarea construcţiilor maternitate, grup sanitar şi a împrejmuirii existente, execuţia lucrărilor, procurarea utilajelor şi a dotărilor, montajul şi punerea în funcţiune a utilajelor, identificate în proiectul tehnic al obiectivului REABILITARE ŞI MODERNIZARE DISPENSAR, COMUNA AXINTELE, JUDEŢUL IALOMIŢA"
Valoarea totală estimată a contractului ce se propune a se încheia este de 990.532,00lei fără TVA, aşa cum reiese din devizul general întocmit la faza DALI, documentaţie ce cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
Cap. 1 din devizul general – cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului, subcapitolul 1.2. Amenajarea terenului – 9.400,00 lei fără TVA;
Cap. 2 din devizul general – cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii – 39.919,00 lei fără TVA;
Cap. 4. din devizul general – cheltuieli pentru investitia de bază – 922.154,00 lei fără TVA; din care:
subcapitolul 4.1. constructii si instalatii – 874.181,00 lei fără TVA;
subcapitolul 4.2. montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 12.054,00 lei fără TVA;
subcapitolul 4.3. utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 35.919,00 lei fără TVA;
Cap. 5. Alte cheltuieli; Subcap. 5.1. din devizul general – organizare de santier – 19.059,00 lei fără TVA; din care:
lucrări de constructii si instalatii aferente organizării de santier – 17.484,00 lei fără TVA;
cheltuieli conexe organizării de santier – 1.575,00 lei fără TVA;
Notă: nu face obiectul prezentei achiziţii publice, deci nu este cuprinsă în estimarea valorii contractului de mai sus contravaloarea lucrărilor, utilajelor, dotărilor privind alimentarea cu energie electrică a obiectivului. Conform avizului tehnic de racordare ce se va obţine de la furnizorul de energie electrică, alimentarea cu energie electrică va face obiectul unor alte cheltuieli. Documentaţia tehnică privind alimentarea cu energie electrică se va elabora ulterior având la bază caracteristicile tehnice (electrice) ale echipamentelor, utilajelor, dotărilor cuprinse în oferta declarată câştigătoare.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari inainte de termenul limita de primire a ofertelor este de 10 zile
Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare în a 4-a zi dinainte de termenul limita de primire a ofertelor.