Lucrarile din cadrul contractului de achizitie publica de lucrari de tip “executie", respectiv Execuţie lucrări privind realizarea
obiectivului "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE A DEŞEURILOR PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA PECENEAGA, JUDEŢUL
TULCEA", finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ şi bugetul local, sunt grupate în următoarele lucrari
principale: - Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii ...
Lucrarile din cadrul contractului de achizitie publica de lucrari de tip “executie", respectiv Execuţie lucrări privind realizarea
obiectivului "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE A DEŞEURILOR PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA PECENEAGA, JUDEŢUL
TULCEA", finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ şi bugetul local, sunt grupate în următoarele lucrari
principale: - Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii (infiintare CAV), inclusiv organizarea de şantier; - Probe, încercări, verificări,
cu respectarea legislaţiei în vigoare; - Punerea în funcţiune a tuturor instalaţiilor; - Recepţia la terminarea lucrărilor; - Asigurarea
lucrărilor de intervenţie pe perioada de garanţie, pentru lucrările executate; - Receptia finală. Descrierea pe larg a activitatilor
solicitate se regaseste in PT (parte scrisa, parte desenata). Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta
cheltuielilor diverse şi neprevăzute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3. in valoare de 26.824,43
lei fara TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume
(Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare). De asemenea, valoarea estimată a viitorului contract de
achiziţie publică, nu conţine alte sume necesare implementării cum ar fi sume provizionate, rezerve de implementare, cheltuieli
incidentale.
Pe lângă lucrările de amenajare descrise mai sus, in cadrul Proiectului se prevede sa se
achizitioneze si echipamente in baza Formularului F4 – "LISTA cu cantitatile de utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotari si
active necorporale", respectiv: Cantar 8 x 3 m, 50 to, suprateran buc 1.00
Scara metalica mobila OL ZN buc 2.00
Computer personal portabil-buc 1
Valoarea estimata a contractului cuprinde 2.1Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 55.000,00;4.1Constructii
si instalatii 1.760.483,58; 5.1 Organizare de şantier 229.078,41.
De asemenea, valoarea estimată a viitorului contract de achiziţie publică, nu conţine alte sume necesare implementării cum ar fi sume provizionate, rezerve de implementare, cheltuieli incidentale.
Contractul se compune din perioada de executie a lucrarilor care este de 3 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor, la care se
adauga perioada de notificare a defectelor/perioada de garantie care este de minim 36 de luni de la semnarea procesului verbal de
receptie la terminarea lucrarilor.