Obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit constă în executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii "Canalizare în comuna Văcăreşti, judeţul Dâmboviţa", finanţat conform Contract de finantare nr. 7422 din 08.11.2023 incheiat cu Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei in cadrul Programului National de Investiţii “Anghel Saligny" pentru categoriile de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit....
Obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit constă în executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii "Canalizare în comuna Văcăreşti, judeţul Dâmboviţa", finanţat conform Contract de finantare nr. 7422 din 08.11.2023 incheiat cu Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei in cadrul Programului National de Investiţii “Anghel Saligny" pentru categoriile de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a) – d) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 95/2021, pentru judetul Dambovita, in perioada 2022-2028, cu modificarile ulterioare.
Lucrarile din cadrul contractului de achizitie publica de lucrari de tip “executie" - “Canalizare în comuna Văcăreşti, judeţul Dâmboviţa" obiectiv investitional care va fi finantat prin Programul National de Investiţii “Anghel Saligny" şi bugetul local, sunt grupate în următoarele lucrari principale:
1. Infiinţare retele canalizare
1.1. Retele de conducte cu funcţionare gravitationala
1.2. Statii de pompare (inclusiv instalatii electrice)
1.3. Conducte de canalizare fortata (de refulare)
14. Racorduri individuale
2. Refacere drumuri (unde este cazul)
Obiectele aferente investitiei sunt:
OBIECT 01 - CANALIZARE COM. VACARESTI,DB
OBIECT 02 - Tronson SP1 - C54
OBIECT 03 - Tronson SP2 - C53
OBIECT 04 – Tronson SP3 - C54
OBIECT 05 – Tronson SP4 - C86
OBIECT 06 – Tronson SP5 - C326
OBIECT 07 – Tronson SP6 - C161
OBIECT 08 – Tronson SP7 - C232
OBIECT 09 – Tronson SP8 - C217
OBIECT 10 – Tronson SP9 - SPAU1P ALT PROIE
OBIECT 11 – Subtraversari
OBIECT 12 – Desfacere-refacere
OBIECT 13 – Instalatii electrice
OBIECT 14 – ECHIPAMENTE
OBIECT 15 – ORGANIZARE SANTIER
Descrierea pe larg a activitatilor solicitate se regaseste in PT (parte scrisa, parte desenata).
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevăzute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3. in valoare de 36.441,22 lei fara TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume (Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare).
De asemenea, valoarea estimată a viitorului contract de achiziţie publică, nu conţine alte sume necesare implementării cum ar fi sume provizionate, rezerve de implementare, cheltuieli incidentale.
Contractul se compune din perioada de executie a lucrarilor care este de 12 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor, la care se adauga perioada de notificare a defectelor/perioada de garantie care este de minim 36 de luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.