Feedback
I.D.: 96972737

Execuţie lucrări privind realizarea obiectivului "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE A DEŞEURILOR PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA GURA VĂII, JUDEŢUL BACĂU", finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ

Data publicarii
09.05.24 Exista 60.997 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45222110-3
Pretul estimativ:
2.359.707,23 RON - 2.359.707,23 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrarile din cadrul contractului de achizitie publica de lucrari de tip “executie", respectiv Execuţie lucrări privind realizarea obiectivului "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE A DEŞEURILOR PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA GURA VĂII, JUDEŢUL BACĂU", finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ şi bugetul local, sunt grupate în următoarele lucrari principale: - Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii...
Lucrarile din cadrul contractului de achizitie publica de lucrari de tip “executie", respectiv Execuţie lucrări privind realizarea obiectivului "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE A DEŞEURILOR PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA GURA VĂII, JUDEŢUL BACĂU", finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ şi bugetul local, sunt grupate în următoarele lucrari principale: - Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii (infiintare CAV), inclusiv organizarea de şantier; - Probe, încercări, verificări, cu respectarea legislaţiei în vigoare; - Punerea în funcţiune a tuturor instalaţiilor; - Recepţia la terminarea lucrărilor; - Asigurarea lucrărilor de intervenţie pe perioada de garanţie, pentru lucrările executate; - Receptia finală. Descrierea pe larg a activitatilor solicitate se regaseste in PT (parte scrisa, parte desenata). Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevăzute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3. in valoare de 26.824,43 lei fara TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume (Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare). De asemenea, valoarea estimată a viitorului contract de achiziţie publică, nu conţine alte sume necesare implementării cum ar fi sume provizionate, rezerve de implementare, cheltuieli incidentale. Contractul se compune din perioada de executie a lucrarilor care este de 5 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor, la care se adauga perioada de notificare a defectelor/perioada de garantie care este de minim 36 de luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari pentru proiectul: "Coridor pentru deplasări nemotorizate Parcul Cancicov - Stadion - Bazin de înot - Universitatea "Vasile Alecsandri"(Traseul Tineretului şi Sportului)", COD SMIS 128421  
Servicii de elaborare proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie, asistentă tehnică din partea proiectantului şi lucrări de construcţii în cadrul proiectului de "Reabilitare bloc operator aseptic al Spitalului Municipal de Urgenţă Moineşti" 02.06.20
Servicii de elaborare proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie, asistentă tehnică din partea proiectantului şi lucrări de construcţii în cadrul proiectului de "Reabilitare bloc operator aseptic al Spitalului Municipal de Urgenţă Moineşti"  
EXECUTIE LUCRARI, ORGANIZARE DE SANTIER SI ECHIPAMENTE/UTILAJE NECESARE in cadrul Proiectului "TRASEU PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE SUD: CENTRU – AEROPORT" COD SMIS 128418  
EXECUTIE LUCRARI, ORGANIZARE DE SANTIER SI ECHIPAMENTE/UTILAJE NECESARE in cadrul Proiectului "TRASEU PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE SUD: CENTRU – AEROPORT" COD SMIS 128418  
EXECUTIE LUCRARI, ORGANIZARE DE SANTIER SI ECHIPAMENTE/UTILAJE NECESARE in cadrul Proiectului "TRASEU PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE SUD: CENTRU – AEROPORT", COD SMIS 128418.  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii «"Modernizare şi reabilitare Colegiul Tehnic de Comunicaţii "N. V. Karpen" » Cod SMIS 128351  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Coridor pentru deplasări nemotorizate Centru-Şerbăneşti" cod SMIS 128424  
Servicii de proiectare - elaborare PT, documentaţii avize, obţinere avize şi acorduri şi asistenţă tehnică proiectant pentru proiectul Modernizare şi reabilitare Colegiul "Grigore Antipa", cod SMIS 129438  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii «"Modernizare şi reabilitare Colegiul Tehnic de Comunicaţii "N. V. Karpen" » Cod SMIS 128351