Obiectivul de investiţie propus a se realiza în cadrul prezentului contract, constă din lucrări demolare a podeţului existent şi de construirea unuia nou.Podeţul existent care face obiectul acestei documentaţii, este unul rutier cu o deschidere, amplasat în intravilanul localităţii Tapia, Municipiul Lugoj şi a fost construit în jurul anului 1900.Podeţul traversează perpendicular canalul Tapia de la km 4+000 al drumului jud...
Obiectivul de investiţie propus a se realiza în cadrul prezentului contract, constă din lucrări demolare a podeţului existent şi de construirea unuia nou.Podeţul existent care face obiectul acestei documentaţii, este unul rutier cu o deschidere, amplasat în intravilanul localităţii Tapia, Municipiul Lugoj şi a fost construit în jurul anului 1900.Podeţul traversează perpendicular canalul Tapia de la km 4+000 al drumului judeţean DJ 680, urmărind declivitatea longitudinală a cestuia. Calea pe podeţ este în aliniament. Podeţul asigură legătura localităţii Tapia, precum şi a Municipiului Lugoj, cu drumul national DN 6. Starea tehnică a podeţului existent, conform Raportului de expertiză nr. 49/2019 , întocmită de SC NORDIC VISION SRL, este apreciată de expertul tehnic cu calificativul , stare tehnică V- stare CRITICĂ, măsura recomandată fiind de înlocuirea podeţului existent cu un pod nou.Prin realizarea unui pod nou , se va îmbunătăţi considerabil starea tehnică a infrastructurii (pod şi DJ 680) şi implicit confortul şi siguranţa circulaţiei, respective condiţiile de mediu se vor ameliora prin reducerea noxelor eliminate în atmosferă, reducerea zgomotului produs de circulaţia autovehiculelor precum şi a cheltuielilor de exploatare suportate participanţii la trafic.Podul nou va fi alcătuit dintr-un profil ovoidal închis din tablă ondulată, avînd lungimea de 7,4 m şi înălţimea la cheie de 5,35 m.Carosabilul va avea lăţimea de 2x3,50m , iar trotuarele de 2x1,30 m vor fi delimitate de carosabil prin bordure prefabricate înalte din beton armat şi vor avea lăţime utilă de cite 1.00 m.Profilul transversal pe pod va fi în ,,acoperiş,, cu pante de 2% din ax înspre margine, iar gabaritul total al podului (lăţimea totală) va fi 2x3,50+2x1,30m=9,60m.Podul nu va avea guri de scurgere şi rosturi de dilataţie, iar oblicitatea în plan a acestuia va fi de 83 grade. Lungimea totală a podului este de 21,30 m. În vederea racordării podului cu DJ 680 s-au proiectat rampe de acces la pod, avînd lungimea totală de 98,7 m.În profil transversal drumul judeţean DJ 680 a fost amenajat cu două benzi de circulaţie 2x2,75 m şi acostamente 2x0,75 m.În cadrul contractului se vor efectua lucrări de execuţie privind obiectivul de investiţie “PODEŢ PE DJ 680, KM 4+000 PESTE CANAL, LA TAPIA “ , în conformitate cu Proiectul tehnic de execuţie nr. 53/2020 întocmit de SC CAM PROIECT SRL.Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 7 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,doar la solicitarile de clarificari transmise in termen.Numãr zile pânã la care se pot solicita clarificãri înainte de data limitã de depunere a ofertelor: 11 zile.