Contractul care urmează a fi încheiat este un contract de execuţie lucrări, necesare realizării obiectivului propus, conform proiectului tehnic cu detalii de executie.
Principalele activităţi constau în :
- demontarea aparatelor de iluminat vechi, împreună cu consolele vechi, cabluri, cleme de legătură,
- procurarea si montajul materialelor si aparatelor de iluminat cu LED cu telegestiune în punct luminos, de 30 W si re...
Contractul care urmează a fi încheiat este un contract de execuţie lucrări, necesare realizării obiectivului propus, conform proiectului tehnic cu detalii de executie.
Principalele activităţi constau în :
- demontarea aparatelor de iluminat vechi, împreună cu consolele vechi, cabluri, cleme de legătură,
- procurarea si montajul materialelor si aparatelor de iluminat cu LED cu telegestiune în punct luminos, de 30 W si respectiv 70 W, conform Fisei tehnice nr.1
-procurarea si montajul echipamentelor funcţionale ce necesita montaj, conform listei F4 si fiselor tehnice F2-F6
- implementarea unui sistem de telemanagement al sistemului de iluminat.
- achizitionarea softurilor si licentelor necesare
- punerea in functiune
Modul de realizare a acestor lucrări este detaliat în cadrul proiectului tehnic (piese scrise si piese desenate) pus la dispoziţie in cadrul documentaţiei de atribuire din SEAP.
Clauză suspensivă: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea in totalitate a creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobării raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 3 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia alocării in totalitate a creditelor bugetare cu această destinaţie nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.