Feedback
I.D.: 87137201

Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului “Modernizarea sistemului de iluminat public în oraşul Azuga, jud. Prahova"

Data publicarii
20.09.23 Exista 147.898 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45316000-5
Pretul estimativ:
1.815.048,00 RON - 1.815.048,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul care urmează a fi încheiat este un contract de execuţie lucrări, necesare realizării obiectivului propus, conform proiectului tehnic cu detalii de executie. Principalele activităţi constau în : - demontarea aparatelor de iluminat vechi, împreună cu consolele vechi, cabluri, cleme de legătură, - procurarea si montajul materialelor si aparatelor de iluminat cu LED cu telegestiune în punct luminos, de 30 W si re...
Contractul care urmează a fi încheiat este un contract de execuţie lucrări, necesare realizării obiectivului propus, conform proiectului tehnic cu detalii de executie. Principalele activităţi constau în : - demontarea aparatelor de iluminat vechi, împreună cu consolele vechi, cabluri, cleme de legătură, - procurarea si montajul materialelor si aparatelor de iluminat cu LED cu telegestiune în punct luminos, de 30 W si respectiv 70 W, conform Fisei tehnice nr.1 -procurarea si montajul echipamentelor funcţionale ce necesita montaj, conform listei F4 si fiselor tehnice F2-F6 - implementarea unui sistem de telemanagement al sistemului de iluminat. - achizitionarea softurilor si licentelor necesare - punerea in functiune Modul de realizare a acestor lucrări este detaliat în cadrul proiectului tehnic (piese scrise si piese desenate) pus la dispoziţie in cadrul documentaţiei de atribuire din SEAP. Clauză suspensivă: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea in totalitate a creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobării raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 3 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia alocării in totalitate a creditelor bugetare cu această destinaţie nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare drumuri comuna Cornu etapa III"  
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare infrastructură rutieră de interes local în comuna Dumbrava, judeţul Prahova"  
Executie lucrari pentru obiectivul "EXTINDERE RETEA CANALIZARE MENAJERA SI REABILITARE RETEA ALIMENTARE CU APA STRADA CRASNA, SAT IZVOARELE, COMUNA IZVOARELE, JUDETUL PRAHOVA" 16.08.22
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “EXTINDERE ŞI MODERNIZARE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ, COMUNA FILIPEŞTII DE TÂRG, JUDEŢUL PRAHOVA"  
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “Extindere sistem de canalizare menajeră şi reţea de distribuţie apă în COMUNA DRAJNA, judeţul Prahova"  
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare drumuri comuna Cornu, Etapa II: str. Primaverii etapa 2, str. Plaiul Cornului etapa 2, str. Topsenilor, str. Murelor, Aleea Nucilor, Aleea Zorilor, Aleea Rozelor, Aleea Iancului, Aleea Haiducilor, Aleea Mioritei" din comuna Cornu, judetul Prahova 22.08.22
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN COMUNA DUMBRAVA, JUDET PRAHOVA" 30.08.22
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "REABILITARE/ MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL , ÎN COMUNA BABA ANA , SATELE BABA ANA, CONDURATU SI CIREŞANU, JUD. PRAHOVA" 10.11.23
Executie lucrari pentru obiectivul “Extindere reţea distribuţie apă în Plaiul Cornului, Seciuri – Comuna Şotrile" 18.12.23
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “Reabilitare şi modernizare infrastructură de canalizare de interes local în ORAŞUL BUŞTENI, judeţul Prahova"