INFORMAŢII GENERALE PRIVIND OBIECTUL INVESTIŢIEI
Denumirea obiectivului de investiţii: EXECUŢIE LUCRĂRI PENTRU PROIECTUL "EXTINDEREA PE VERTICALĂ (MANSARDARE) ŞI DOTARE A CLĂDIRII ŞCOLII GIMNAZIALE MIRON COSTIN ŞI ADAPTAREA SISTEMULUI DE EDUCAŢIE LA EVOLUŢIA TEHNOLOGICĂ", COD SMIS 320079.
Obiectivul de investiţii este finanţat prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027, Prioritatea P6 Nord-Est – O regiune educată, Obiecti...
INFORMAŢII GENERALE PRIVIND OBIECTUL INVESTIŢIEI
Denumirea obiectivului de investiţii: EXECUŢIE LUCRĂRI PENTRU PROIECTUL "EXTINDEREA PE VERTICALĂ (MANSARDARE) ŞI DOTARE A CLĂDIRII ŞCOLII GIMNAZIALE MIRON COSTIN ŞI ADAPTAREA SISTEMULUI DE EDUCAŢIE LA EVOLUŢIA TEHNOLOGICĂ", COD SMIS 320079.
Obiectivul de investiţii este finanţat prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027, Prioritatea P6 Nord-Est – O regiune educată, Obiectiv specific – Îmbunătăţirea accesului egal la servicii de calitate şi incluzive în educaţie, formare şi învăţare pe tot parcursul vieţii prin dezvoltarea infrastructurii accesibile, inclusiv prin promovarea rezilienţei pentru educaţia şi formarea la distanţă şi online, prin urmare, achiziţia lucrărilor se supune cerinţelor contractului de finanţare nr. 118/25.06.2024.
Contractantul se obligă să execute lucrările pentru obiectiv, cuprinzând:
- Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului
o Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii
- Cheltuieli pentru investiţia de bază
o Construcţii şi instalaţii
Obiect 1 – Desfaceri şi intervenţii
Obiect 2 – Lucrări de mansardare
Obiect 3 – Digitalizare
- Alte cheltuieli
o Organizare de şantier
Lucrări de construcţii (organizare de şantier)
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
În conformitate cu art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este până în a 8-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse până în a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Durata de execuţie a lucrărilor este de 12 luni de la data emiterii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor.
Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 36 luni şi decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor, pe ansamblu sau pe părţi din lucrare distincte din punct de vedere fizic şi funcţional, până la recepţia finală.
Nota 1: Pentru Capitolul 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului, în Formularul 1- Centralizatorul Totalizator, la momentul depunerii ofertei tehnice şi financiare, se va oferta valoarea de 200.000,00 lei fără TVA, urmând ca ulterior să fie disponibilă soluţia tehnică şi formularele F3, după obţinerea Avizului Tehnic de Racordare.