Lucrări de executie conform caietului de sarcini nr. 11/8608 /(RU) 8609 din 07.02.2024, a proiectului tehnic si a detaliilor de executie pentru proiectul ,,Lucrări de renovare energetică moderată pentru clădire scoală Burcioaia, Municipiul Adjud, judeţul Vrancea".
Lucrările ce vor fi efectuate sunt:
- recompartimentare clădire cu pereţi din gips-carton de 15 cm grosime
- desfacere şarpantă existentă şi refacere şarp...
Lucrări de executie conform caietului de sarcini nr. 11/8608 /(RU) 8609 din 07.02.2024, a proiectului tehnic si a detaliilor de executie pentru proiectul ,,Lucrări de renovare energetică moderată pentru clădire scoală Burcioaia, Municipiul Adjud, judeţul Vrancea".
Lucrările ce vor fi efectuate sunt:
- recompartimentare clădire cu pereţi din gips-carton de 15 cm grosime
- desfacere şarpantă existentă şi refacere şarpantă de lemn cu înlocuirea învelitorii cu tablă ondulată
- reabilitare pereţi exteriori prin montarea unui strat termoizolant de vată bazaltică de 15 cm, amplasat pe partea exterioară, protejat cu masă de şpaclu de minim 5 mm grosime şi tencuială acrilică structurală de minim 1,5 mm grosime.
- reabilitare tâmplărie exterioară prin înlocuirea tâmplăriei existente cu tâmplărie cu tocuri şi cercevele din PVC în sistem pentacameral, cu ranforsări din profile metalice galvanizate, cu geam termoizolant dublu 4+16+4, cu o suprafaţă tratată cu un strat reflectant având un coeficient de emisie e<0,10 şi cu un coeficient de transfer termic kg=1,8 W/m²K (R=0,51 m²K/W)
- montare kit instalaţie cu panouri termodinamice cu radiatoare sub ferestre (pompe de căldură)
- refacerea în totalitate a trotuarului din jurul clădirii şi a hidroizolaţiei de protecţie a clădirii
- termoizolarea soclului cu polistiren extrudat de minim 10 cm grosime, amplasat pe suprafaţa exterioară a soclului
- reabilitarea planşeului sub pod – stratul termoizolant (30 cm de vată minerală) să fie aplicat pe faţa exterioară a stratului suport podină din scândură de răşinoase
- sistem de ventilaţie cu schimb de aer controlat specific fiecărei camere – sistem pentru ventilarea descentralizată, ventilaţie integrată în fereastră, cu recuperare de căldură – aerisire controlată, fără a deschide fereastra
- finisaje interioare şi exterioare
- realizare instalaţii sanitare – instalaţii interioare şi exterioare de alimentare cu apă rece, apă caldă, canalizare interioară şi exterioară (bazin vidanjabil)
- lucrări de reabilitare /modernizare a sistemului de iluminat aferent clădirii – înlocuirea corpurilor şi/sau surselor de iluminat fluorescent şi incandescent cu cu corpuri/surse cu tehnologia LED – instalarea unui sistem fotovoltaic on-grid de 8kWp
- realizare instalaţii termice - montare centrală pe lemne – cazan de gazeificare pe lemn, cu buncăr de alimentare, având o putere de P=45 kW
Valoarea estimată (fără TVA) a contractului ce urmează a fi atribuit este de 1.155.463,66 lei (fără TVA) şi este compusă din:
- Cap. 4_Cheltuieli pentru investiţia de bază 1.148.463,66 lei (fără TVA), compusă din:
- 4.1 Construcţii şi instalaţii 820.560,91 lei
- 4.2 Montaj utilaje tehnologice 26.972,75 lei
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale care necesita montaj 300.930,00 lei
- Cap. 5.1_Organizare de şantier 7.000,00 lei (fără TVA)
Cheltuieli diverse şi neprevăzute aferente proiectului sunt în cuantum de 6.000,00 lei (fără TVA), nu se vor oferta, nefiind incluse în valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit. Decontarea acestora va putea fi făcută doar în condiţiile stipulate de Legea 98/2016.
Descrierea detaliata a lucrărilor este disponibila în proiectul tehnic anexat documentatiei de atribuire. Termenul de execuţiei a lucrărilor este de 12 luni de la data comunicarii ordinului de începere a lucrărilor. Ofertantul isi va asuma respectarea obligatiilor prevazute in PNRR pentru implementarea principiului ,,Do No Significant Harm" (DNSH), astfel cum este prevazut la Articolul 17 din Regulamentul (UE) 2020/852 privind instituirea unui cadru care sa faciliteze investitiile durabile, pe toata perioada de implementare a proiectului.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 (sase) zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, dacă transmiterea solicitărilor respectă termenul prevăzut la I.3, respectiv 8 zile.