Proiectul de investiţie complex/integrat "Modernizarea infrastructurii de transport public pe coridorul de mobilitate urbană Vestic al municipiului Giurgiu" este alcatuit din urmatoarele obiecte: - lucrari de modernizare a infrastructurii rutiere, pietonale si construire infrastructura pentru deplasari cu bicicleta, conform solutiilor tehnice stabilite la nivelul documentatiei tehnice realizate in etapa a III-a conform p...
Proiectul de investiţie complex/integrat "Modernizarea infrastructurii de transport public pe coridorul de mobilitate urbană Vestic al municipiului Giurgiu" este alcatuit din urmatoarele obiecte: - lucrari de modernizare a infrastructurii rutiere, pietonale si construire infrastructura pentru deplasari cu bicicleta, conform solutiilor tehnice stabilite la nivelul documentatiei tehnice realizate in etapa a III-a conform prevederilor HG 907/2016, pe strazile str. Balanoaiei, lungime 1,958km, str. Gloriei, lungime 1,603 km, str. Pictor Andreescu, lungime 1,342km, str. Pictor Grigorescu, lungime 0,331km, str. Ramadan, lungime 1,382, str. Sloboziei, lungime 1,909 km. Aditional lucrarilor de investitie aferente infrastructurii rutiere, pietonale, velo si pentru transportul public, se va interveni pentru infrastructura Autobazei Tracum din str. Gloriei, nr. 5, identificată cu Carte Funciară nr. 34031, nr. cad. 5781.Proiectul de execuţie cuprinde modernizarea infrastructurii rutiere a autobazei Tracum cât şi a celor şase străzi enumerate anterior, a trotuarelor, crearea pistelor de ciclişti, a staţiilor de autobuz, amenajarea spaţiilor verzi, dotarea cu mobilier urban, precum şi creearea unui sistem de management al traficului &CCTv, inclusiv a unui sistem integrat de management transport.Prin dezvoltarea unui sistem de transport public de calatori atractiv şi eficient, prin crearea/modernizarea/extinderea nei reţele coerente de piste/trasee pentru biciclete, dar şi prin crearea/modernizarea unor trasee/spaţii pietonale sau predominant pietonale confortabile pentru pietoni, se pot asigura condiţiile pentru realizarea unui transfer sustenabil al unei părţi din cota modală a transportului privat cu autoturisme către transportul public, utilizarea bicicletei ca mijloc de deplasare şi mersul pe jos. În acest mod, se pot diminua semificativ traficul rutier cu autoturisme şi emisiile de echivalent CO2 în oraşe/municipii.