Caietul de sarcini detaliază cerinţele pentru achiziţionarea de Servicii de Elaborare DDE, execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţi ,, Reabilitare si modernizare drumuri satesti in comuna Botoroaga, judetul Teleorman".
Drumurile de interes local propuse a fi modernizate in satul Botoroaga sunt amplasate in intravilanul satelor Valea Ciresului, Botoroaga, Calugaru, Tunari si Tarnava din comuna Botoroaga.
Terenul se af...
Caietul de sarcini detaliază cerinţele pentru achiziţionarea de Servicii de Elaborare DDE, execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţi ,, Reabilitare si modernizare drumuri satesti in comuna Botoroaga, judetul Teleorman".
Drumurile de interes local propuse a fi modernizate in satul Botoroaga sunt amplasate in intravilanul satelor Valea Ciresului, Botoroaga, Calugaru, Tunari si Tarnava din comuna Botoroaga.
Terenul se afla in intravilanul comunei Botoroaga si face parte din domeniul public al localitatii.
Destinatia actuala a drumurilor satesti cuprinse in prezentul proiect tehnic este cai de comunicatie.
Terenul se afla in intravilanul comunei Botoroaga si va avea suprafata ocupata definitiv de 35600,00 mp, reprezentand partea carosabila, acostamente si santuri de scurgere a apelor.
In conformitatea Ordinului 1296/2017 privind proiectarea si realizarea drumurilor in mediul rural, drumurile se incadreaza in categoria de drumuri principale si drumuri secundare.
La drumurile secundare DS 676, DS 229, DS 160, DS 1618, DS 91, DS 1541, DS 1261, DS 55, DS 161, DS 488, DS 680 si DS 190 se va aplica profilul transversal tip I, cu urmatoarele caracteristici:
- Platforma drum – 5,00 m
- Partea carosabila – 4,00 m
- Acostamente – 2 x 0,50 m
- Panta transversala in acoperis – 2,5 %
- Panta acostament – 4,0 %
La drumurile secundare DS 604 si DS 1301 se va aplica profilul transversal tip II, cu urmatoarele caracteristici:
- Platforma drum – 4,00 m
- Partea carosabila – 3,50 m
- Acostamente – 2 x 0,25 m
- Panta transversala unica – 2,5 %
- Panta acostament – 2,5 %
La drumurile secundare DS 960 si DS 974 se va aplica profilul transversal tip III, cu urmatoarele caracteristici:
- Platforma drum – 3,00 m
- Partea carosabila – 2,50 m
- Acostamente – 2 x 0,25 m
- Panta transversala unica – 2,5 %
- Panta acostament – 2,5 %
Structura rutiera a rezultat in urma calculului de dimensionare conform indicativ PD 177-2001, indicativ NP116-2004 si este urmatoarea:
- Strat de forma din pietruire existent in grosime de 10 cm dupa compactare;
- Fundatie din balast in grosime de 25 cm dupa compactare;
- Strat de baza din piatra sparta in grosime de 15 cm dupa compactare;
- Strat de legatura din beton asfaltic deschis cu pietris concasat BADPC22.4 in grosime de 5cm dupa compactare;
- Strat de uzura din beton asfaltic cu pietris concasat BAPC 16 in grosime de 4 cm dupa compactare.