Feedback
I.D.: 88001855

Execuţie lucrări pentru obiectivul ,,Implementarea Cerinţelor din Scenariu de Securitate la Incendiu, pentru Spitalul Municipal Săcele"

Data publicarii
13.10.23 Exista 44.430 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45454000-4 45343000-3 45343200-5
Termenul limita pentru depunere:
03.11.23
Pretul estimativ:
1.090.099,44 RON - 1.090.099,44 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.10.23 Publicat la 28.10.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Implementarea Cerinţelor din Scenariu de Securitate la Incendiu, pentru Spitalul Municipal Săcele" In conformitate cu art 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu prezenta documentatie de atribuire prin intermediul SEAP , pana in a 10-a zi inainte de termen...
Obiectul contractului de achiziţie constă în execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Implementarea Cerinţelor din Scenariu de Securitate la Incendiu, pentru Spitalul Municipal Săcele" In conformitate cu art 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu prezenta documentatie de atribuire prin intermediul SEAP , pana in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, prin accesarea sectiunii " Solicitari de clarificare / Intrebari" În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, până în a 6-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Conform art. 196, alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SEAP, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia de echipamente, dotări şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele" 19.02.24
Achiziţia de echipamente, mobilier şi materiale didactice în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE UCEA DE JOS" 07.05.24
Achiziţia de echipamente, mobilier şi materiale didactice în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE UCEA DE JOS" 07.05.24
Achiziţia de echipamente, dotări şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele” 19.02.24
Achiziţia de echipamente, mobilier şi materiale didactice în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE UCEA DE JOS" 03.06.24
Achiziţia de echipamente, dotări şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele”  
Achiziţia de echipamente, mobilier şi materiale didactice în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE UCEA DE JOS” 07.05.24
Achiziţia de echipamente, mobilier şi materiale didactice în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE UCEA DE JOS” 02.05.24
Achiziţia de echipamente, dotări şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele”  
Achiziţia de echipamente, mobilier şi materiale didactice în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE UCEA DE JOS”