Execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii - ,,CENTRU DE ZI PENTRU CONSILIERE SI SPRIJIN, PENTRU PARINTI SI COPII, IN COMUNA MOLDOVIŢA, JUDETUL SUCEAVA " în cadrul finanţării din fondurile Ministerul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse; PNRR/2024/C13/I1/1; PILONUL V. Sănătate, precum şi rezilienţă economică, socială şi instituţională ; COMPONENTA C13 – REFORME SOCIALE ; INVESTIŢIA I1 - I1 - "Crearea unei re...
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii - ,,CENTRU DE ZI PENTRU CONSILIERE SI SPRIJIN, PENTRU PARINTI SI COPII, IN COMUNA MOLDOVIŢA, JUDETUL SUCEAVA " în cadrul finanţării din fondurile Ministerul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse; PNRR/2024/C13/I1/1; PILONUL V. Sănătate, precum şi rezilienţă economică, socială şi instituţională ; COMPONENTA C13 – REFORME SOCIALE ; INVESTIŢIA I1 - I1 - "Crearea unei reţele de centre de zi pentru copiii expuşi riscului de a fi separaţi de familie conform contractului de finanţare nr. 139/18.06.2024
Valoarea estimată în sumă totală de 1.601.381,76 lei fara TVA, compusa din:
- 1.2 Amenajarea terenului: 18.835,00
- 3.8.3. Coordonator în materie de securitate şi sănătate - conform Hotărârii Guvernului nr. 300/2006, cu modificările şi completările ulterioare: 700
- CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază: 1.551.349,06 din care: Construcţii şi instalaţii:1.292.779,92 lei; Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 25.702,80 lei; Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 103.080,61 lei; Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport: 1.839,19; Dotări: 127.946,54 lei.
- 5.1 Organizare de şantier: 23.061,24 lei
- 5.4 Cheltuieli pentru informare şi publicitate: 6.436,46 lei
- 6.2 Probe tehnologice şi teste : 1.000 lei
Notă: Valoarea estimata a contractului nu include sume provizionate/rezerve de implementare şi, astfel, nu există o suprapunere între sumele provizionate şi cheltuielile diverse si neprevăzute.
Valoarea estimată reflectă contravaloarea tuturor activităţilor şi cerinţelor stipulate prin caietul de sarcini şi este stabilită pe baza proiectului tehnic şi devenit buget al proiectului.
La nivelul proiectului este prevazuta o suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute in cuatum de 71.234,78 lei fara TVA.
OBSERVATII: Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura
electronica extinsa, numai prin SEAP, intr-un termen de cel mult 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160
alin. 1 si 2 din L 98/2016. In masura in care solicit de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut
anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SEAP in termen de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin.
1 si 2 din L 98/2016 AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitati de comunicare sau alt termen decat cel
stabilit. Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite către ANAP propunerea de răspuns consolidat formulat la solicitările
de clarificări/informaţii suplimentare cu cel puţin 4 zile anterior termenului sau, după caz, termenelor de răspuns stabilit/stabilite
anunţul de participare/de participare simplificat/de concurs/de concesionare.