Obiectul prezentului contract de achizitie publica constă în execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Şcolii Gimnaziale “Achim Popescu", comuna Păuşeşti-Măglaşi, judeţul Vâlcea, SMIS 300222, conform proiect tehnic atasat. Investiţia este finanţată în cadrul apelului de proiecte cu numărul PR SV/B1/6/4.2/2023, lansat în cadrul Programului Regional Sud-Vest Oltenia, Prioritatea 6 ...
Obiectul prezentului contract de achizitie publica constă în execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii Reabilitarea, modernizarea şi dotarea Şcolii Gimnaziale “Achim Popescu", comuna Păuşeşti-Măglaşi, judeţul Vâlcea, SMIS 300222, conform proiect tehnic atasat. Investiţia este finanţată în cadrul apelului de proiecte cu numărul PR SV/B1/6/4.2/2023, lansat în cadrul Programului Regional Sud-Vest Oltenia, Prioritatea 6 - Educatie moderna si incluziva Obiectivul Specific OS d (ii) Îmbunătăţirea accesului la servicii favorabile incluziunii si de calitate în educaţie, formare şi învăţarea pe tot parcursul vieţii prin dezvoltarea infrastructurii accesibile, inclusiv prin promovarea rezilienţei pentru educaţia şi formarea la distanţă şi online, Acţiunea "Investiţii în dezvoltarea infrastructurii educaţionale pentru învăţământ primar si secundar".
Surse de finanţare: Fondul European de Dezvoltare Regională – FEDR – 60%, bugetul naţional – 38%, bugetul local al comunei Păuşeşti-Măglaşi – 2%.
Valoarea totală estimată a prezentului contract este 3.679.824,79 lei, fără TVA şi cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
- Construcţii şi instalaţii – 3.438.953,35 lei, fără TVA
- Montaj utilaje tehnologice, echipamente tehnologice şi funcţionale – 76.400,88 lei, fără TVA
- Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 120.737,84 lei, fără TVA
- Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 43.732,72 lei, fără TVA
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 493.183,72 lei, fără TVA. Acestea nu fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, urmând să fie atribuite, doar dacă va fi cazul, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 7 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.