Feedback
I.D.: 66554912

Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALĂ PROFESIONALĂ SPECIALĂ "SFÂNTA ECATERINA" HUŞI", cod SMIS 121046

Data publicarii
25.02.22 Exista 106.714 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45214200-2
Termenul limita pentru depunere:
01.04.22
Pretul estimativ:
11.060.203,22 RON - 11.060.203,22 RON
Documente participare:
  1. Liste cantitati.part2.rar.p7s
  2. Liste cantitati.part1.rar.p7s
  3. 001Clarificare 1_Mobilier.doc.p7s
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor la obiectivul de investitii "Reabilitare, modernizare şi dotare Şcoală Profesională Specială "Sfânta Ecaterina" Huşi" in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, respectiv lucrari de interventii pentru reabilitarea si modernizarea cladirilor Cămin internat si Cantina, precum si lucrari de amenajari exterioare. NOTĂ: Orice referire în documentele achiziţiei car...
Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor la obiectivul de investitii "Reabilitare, modernizare şi dotare Şcoală Profesională Specială "Sfânta Ecaterina" Huşi" in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, respectiv lucrari de interventii pentru reabilitarea si modernizarea cladirilor Cămin internat si Cantina, precum si lucrari de amenajari exterioare. NOTĂ: Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul. NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Dotari pentru obiectivul de investiţii "REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALĂ PROFESIONALĂ SPECIALĂ "SFÂNTA ECATERINA" HUŞI" 24.07.23
Asigurarea utilitatilor la obiectivul de investitii "Casa Armatei Vaslui - Centru Cultural Judetean Multifunctional" 13.05.22
Lucrari de reparatii Etaj 1 si spatii comune Palat Administrativ- Vaslui 11.05.22
Execuţie lucrãri în cadrul proiectului “Ştefan cel Mare - istorie comună, patrimoniu comun, Soroca- Vaslui" 17.03.22
Execuţie lucrãri în cadrul proiectului “Ştefan cel Mare - istorie comună, patrimoniu comun, Soroca- Vaslui" 17.03.22
Execuţie lucrãri în cadrul proiectului “Ştefan cel Mare - istorie comună, patrimoniu comun, Soroca- Vaslui" 07.06.22
Reparaţii curente la clădirea Europe Direct- Vaslui 05.10.22
Lucrari de reparatii la fatade Palat Administrativ- Vaslui 14.12.22
"Mobilier şi echipamente specifice pentru dotarea sălilor de clasă, laboratorului de ştiinţe multidisciplinar, cabinetelor şcolare şi sălilor de sport a UIP învăţământ special şi UC din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui", în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 23.02.24
”Mobilier și echipamente specifice pentru dotarea sălilor de clasă, laboratorului de științe multidisciplinar, cabinetelor școlare și sălilor de sport a UIP învățământ special și UC din subordinea Consiliului Județean Vaslui”, în cadrul proiectului “Dotarea unităților de învățământ special din județul Vaslui” 23.02.24