Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor la obiectivul de investitii "Reabilitare, modernizare şi dotare Şcoală Profesională Specială "Sfânta Ecaterina" Huşi" in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, respectiv lucrari de interventii pentru reabilitarea si modernizarea cladirilor Cămin internat si Cantina, precum si lucrari de amenajari exterioare.
NOTĂ:
Orice referire în documentele achiziţiei car...
Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor la obiectivul de investitii "Reabilitare, modernizare şi dotare Şcoală Profesională Specială "Sfânta Ecaterina" Huşi" in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, respectiv lucrari de interventii pentru reabilitarea si modernizarea cladirilor Cămin internat si Cantina, precum si lucrari de amenajari exterioare.
NOTĂ:
Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.