Feedback
I.D.: 49378491

Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare drumuri de interes local L=4,9 km în comuna Păuşeşti-Măglaşi, judeţul Vâlcea"

Data publicarii
04.09.20 Exista 0 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
21.09.20
Pretul estimativ:
4.888.106,35 RON - 4.888.106,35 RON
Documente participare:
  1. Liste de cantitati.pdf
  2. 02. Caiet de sarcini.pdf
  3. 03. Modele de formulare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl reprezintă execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare drumuri de interes local L=4,9 km în comuna Păuşeşti-Măglaşi, judeţul Vâlcea" Surse de finanţare: fonduri bugetare Procedura de atribuire este initiata sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu ministerul de resor...
Obiectul achiziţiei îl reprezintă execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare drumuri de interes local L=4,9 km în comuna Păuşeşti-Măglaşi, judeţul Vâlcea" Surse de finanţare: fonduri bugetare Procedura de atribuire este initiata sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu ministerul de resort, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 143 alin. (1) din HG nr. 395/2016. Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 98/2016 si HG nr. 395/2016, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu ministerul de resort. In cazul în care, indiferent de motive, contractul de finantare cu ministerul de resort nu se va semna, Autoritatea Contractanta îsi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016, dupa primirea notificarii din partea ministerului de resort cu privire la neacordarea finantarii, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. Valoarea totală estimată a prezentului contract este 4.888.106,35 lei, fără TVA şi cuprinde următoarele categorii de cheltuieli: - Construcţii şi instalaţii (linia bugetară 4.1) – 4.768.884,24 lei, fără TVA - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier (linia bugetară 5.1.1) – 119.222,11 lei, fără TVA Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 238.444,21 lei, fără TVA. Acestea nu fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, urmând să fie atribuite, doar dacă va fi cazul, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Durata de execuţie a contractului propusă de către autoritatea contractantă este 12 luni. Durata propusă de către autoritatea contractantă este orientativă şi nu obligatorie pentru ofertanţi. Operatorii economici au posibilitatea de a oferta o durată de execuţie a contractului mai mica decât cea propusă de către autoritatea contractantă. Astfel, la elaborarea propunerii tehnice fiecare ofertant are libertatea de a elabora propriul grafic de execuţie în care să includă propriile activităţi propuse, cu condiţia respectării cerinţelor caietelor de sarcini. Astfel, fiecare ofertant, în funcţie de resursele materiale, de manoperă (personal alocat), de utilaje şi de transport pe care intenţionează să le aloce îndeplinirii contractului va elabora propriul grafic de execuţie în care va include propriile activităţi propuse, având obligaţia de a respecta termenul maxim de 12 luni stabilit pentru execuţia de lucrări, precum şi termenul minim de garantie pe care trebuie să îl acorde lucrarilor executate. Durata contractului(care cuprinde perioada de executie a lucrarilor, perioada de notificare a defectelor si perioada de receptie finala prin emiterea procesului de receptie finala) este de mnim 48 luni (în funcţie de perioada de garanţie ofertată de operatorul economic câştigător). Ofertantul are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare la documentaţia de atribuire pana in a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu