Caietul de sarcini detaliază cerinţele pentru achiziţionarea de execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "MODERNIZARE SI REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA IACOBENI, JUDETUL SUCEAVA ".
Conform prevederilor anexei 2 la HGR 261/1994 categoria de importanta a constructiei este "C" (constructii de importanta normala a caror neindeplinire nu implica riscuri majore pentru societate si natura).
Proiectul respec...
Caietul de sarcini detaliază cerinţele pentru achiziţionarea de execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "MODERNIZARE SI REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA IACOBENI, JUDETUL SUCEAVA ".
Conform prevederilor anexei 2 la HGR 261/1994 categoria de importanta a constructiei este "C" (constructii de importanta normala a caror neindeplinire nu implica riscuri majore pentru societate si natura).
Proiectul respecta prevederile Legii 82/1997 pentru aprobarea O.G. nr. 43/1998, privind regimul juridic al drumurilor.
Lungimea totala ce face obiectul prezentei documentatii este de 3.772 KM, structurata astfel:
- Drum 1 – 1115m Km 0+000- km 1+115, L=1115 m parte carosabila 4.0 m si doua acostamente de 0,5 m, cu urmatoarea structura:
- De la km 0+000 pana la km 0+560:
- • Structura rutiera existentă;
- • Strat de aducere la profil din BAD22,4 - 2-3cm;
- • Strat de legătura din BAD22,4- 6 cm;
- • Strat de uzură din BA 16 - 4cm;
- De la km 0+560 pana la km 1+115:
- • Strat de fundaţie di11 balast - 20cm peste zestrea existentă;
- • Strat de bază din macadam-12cm;
- • Strat de legătura din BAD22,4- 6 cm;
- • Strat de uzură di11 BA 16 - 4cm;
-
- Drum 2 - 14 0 m Km 0+000- km 0+140, L=l40 m parte carosabila 4.0 m si doua acostamente de 0,5 m , cu urmatoarea strucură;
- De la km 0+000 pana la km 0+ 100:
- • Structura rutiera existentă;
- • Strat de aducere la profil din BAD22,4 - 2-3cm;
- • Strat de legătura din BAD22,4- 6 cm;
- • Strat de uzură din MAS 16-4cm;
- De la km 0+ 100 pana la km 0+ 140:
- • Strat de fundaţie din balast - 20cm peste zestrea existentă;
- • Strat de bază din macadam - 12cm;
- • Strat de legătura din BAD22,4- 6 cm;
- • Strat de uzură din MAS16 - 4cm;
-
- Drum 3 - 110m Km 0+000 - km 0+ 110 parte carosabila 4.0m si doua acostamente de 0,5 m, cuurmătoarea structură:
- • Strat de fundaţie din balast - 20cm peste zestrea existentă;
- • Strat de bază din macadam - 12cm;
- • Strat de legătura din BAD22,4- 6 cm;
- • Strat de uzură din MAS16 - 4cm .
-
- Drum 4 – 318m Km 0+000 - km 0+318 parte carosabila 4.0 m si doua acostamente de 0,5 m cu următoarea structură;
- • Strat de fundaţie din balast - 20cm peste zestrea existentă;
- • Strat de bază din macadam -12cm;
- • Strat de legătura din BAD22,4- 6 cm;
- • Strat de uzură din BA16 - 4cm.
-
- Drum 5 – 354m Km 0+000 - km 0+354 parte carosabila 4.0 m si doua acostamente de 0,5 m cu următoarea structură;
- • Strat de fundaţie din balast - 20cm peste zestrea existentă;
- • Strat de bază din macadam-12cm;
- • Strat de legătura din BAD22,4- 6 cm;
- • Strat de uzură din MAS16 pana la km 0+200 si de la 0+200 la 0+354 strat de uzură din
- BA16-4cm.
-
- Drum 6 126 m Km 0+000-km 0+126 parte carosabila 4.0m si doua acostamente de 0,5 m
- • Strat de fundaţie din balast - 20cm peste zestrea existentă;
- • Strat de bază din macadam-12cm;
- • Strat de legătura din BAD22,4- 6 cm;
- • Strat de uzură din BA 16 - 4cm;
-
- Drum 7 – 357m Km 0+000 - km 0+030 si de la km 0+337 - km 0+357 parte carosabila 5,50 m si doua acostamente de 0,75 m - amenajare intersectii cu DN 17 si de la 0+030-0+337 parte carosabila 4.0m si doua acostamente de 0,5 m cu următoarea structură;
- De la km 0+000 - km 0+030 si de la km 0+337 - km 0+357 se va morderniza cu urmatoarea structură:
- • Strat de fundaţie din balast - 35cm peste zestrea existentă;
- • Strat de bază din AB31,5 -8cm;
- • Strat de legătura din BAD22,4- 6 cm;
- • Strat de uzură din BAI 6 - 4cm;
- De la km 0+030 pana la km 0+337:
- • Strat de fundaţie din balast - 20cm peste zestrea existentă;
- • Strat de bază din macadam - 12cm;
- • Strat de legătura din BAD22,4- 6 cm;
- • Strat de uzură din BA16 - 4cm;
-
- Drum 8 – 692m Km 0+300 - km 0+992 parte carosabila 4.0m si doua acostamente de 0,5 m (kilometrajul pe acest drum începe de la km 0+300)
- De la km 0+300 pana la km 0+775 se va moderniza cu urmatoarea structură:
- • Structura rutiera existentă;
- • Strat de aducere la profil din BAD22,4 - 2-3cm;
SE VOR RESPECTA CERINTELE DIN PT