Feedback
I.D.: 105781267

Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare sens giratoriu la DN 22 - Intersecţia strada Taberei şi strada Energiei, Municipiul Tulcea, Judeţul Tulcea"

Data publicarii
20.11.24
Coduri CPV
45233128-2
Pretul estimativ:
1.521.153,56 RON - 1.521.153,56 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform proiectului tehnic, se propune construirea unui sens giratoriu care să răspundă nevoii de îmbunătăţire a condiţiilor de circulaţie, fluidizare a traficului la intrarea - ieşirea de pe DN 22 (Strada Isaccei) precum şi în zona industrială Vest a oraşului pentru autovehicule cu greutate până în 3,5 tone precum şi reducerea numărului de accidente. Documentaţia tehnică tratează următoarele tipuri de lucrări: - modernizar...
Conform proiectului tehnic, se propune construirea unui sens giratoriu care să răspundă nevoii de îmbunătăţire a condiţiilor de circulaţie, fluidizare a traficului la intrarea - ieşirea de pe DN 22 (Strada Isaccei) precum şi în zona industrială Vest a oraşului pentru autovehicule cu greutate până în 3,5 tone precum şi reducerea numărului de accidente. Documentaţia tehnică tratează următoarele tipuri de lucrări: - modernizarea structurii rutiere a străzilor pe zona de racordare; - execuţia elementelor de colectare şi evacuare a apelor; - sistematizarea şi gestionarea traficului rutier. Pentru modernizarea intersecţiei şi a străzilor de racordare s-a recomandat următoarea soluţie prin expertiza tehnică: Structura rutieră => se aplică pentru inelul sensului giratoriu, braţe de acces şi casete de lărgire: Structura rutieră suplă: - 4 cm strat de uzură din MAS16 rul.50/70 conform AND 605 (MAS16 rul.50/70 conform SR EN 13108); - 6 cm strat de legatură BAD22.4 leg.50/70 conform AND 605 (BAD22.4 leg 50/70 conform SR EN 13108); - 6 cm strat de bază AB22.4 conform AND 605 (AB22.4 leg 50/70 conform SR EN 13108); - 15 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă conform SR EN 13242+A1; - 25 cm strat inferior de fundaţie din piatră spartă recuperată; - 5 cm strat anticapilar din nisip conform SREN 13242+Al; - Decapare îmbrăcăminte asfaltică, săpătură cu scarificarea stratului existent. Structura rutieră => Se aplică în zona racordului dintre străzile existente şi braţele de acces aferente sensului giratoriu: - 4 cm strat de uzură MAS16 conform AND 605 (MAS16 rul 50/70 conform SR EN 13108); - 6 cm strat de binder BAD22.4 conform AND 605 (BAD22.4 leg 50/70 conform SREN 13108); - 2-4 cm strat de binder BAD22.4 pentru preluare denivelări; geocompozit antifisură; - 10 cm frezare îmbrăcăminte asfaltică existent; - reprofilare suprafaţă existentă prin frezare inclusiv înlocuiri ale sistemului rutier unde şi dacă este cazul. Refacere trotuare - 4 cm strat de uzură BA8 50/70 - 10 cm beton de ciment Cl6/20 - 15 cm strat de fundaţie din piatră spart - desfacere trotuare existente Lungimea totală studiată este de 280 m şi este alcătuită din 3 (trei) străzi). Suprafaţa de teren studiată este de 4.992 mp din care suprafaţa ocupată cu lucrările este de 3.160 mp. Lucrările proiectate în cadrul documentaţiei tehnice se vor realiza conform următoarelor caracteristici: Strada Isaccei: • Lungime studiată: 160,00 m; Strada Taberei: • Lungime studiată: 65,00 m; Strada Energiei: • Lungime studiată: 55,00 m; Intersecţie giratorie de tip minigiraţie • Raza interioară: 4.00 m; • Raza exterioară: 15.00 m; • Lăţimea părţii carosabile pe calea inelară: 2x4,5 m • Lăţimea părţii carosabile la intrarea in intersecţie dinspre centru: Wint=2x3.5 m; • Raza de racordare la intrare: Rint=28.0 m; • Lăţimea părţii carosabile la ieşirea din intersecţie spre centru: Wies=4.04+4.05 m; • Raza de racordare la ieşire: Ries: 37.5 m; • Lăţimea părţii carosabile la intrare în intersecţie dinspre Dedeman: Wint. = 3.54+3.52 m, • Raza de racordare la intrare: Rint=28.0 m; • Lăţimea părţii carosabile la ieşirea din intersecţie spre Dedeman: Wies=3.51+3.52 m; • Raza de racordare la ieşire: Ries: 20.0 m; • Lăţimea părţii carosabile la intrarea în intersecţie dinspre strada Taberei: Wint=3.75 m; • Raza de racordare la intrare: Rint=28.0 - 50.0 m; • Lăţimea părţii carosabile la ieşirea din intersecţie spre str. Taberei: Wies=4.5 m; • Raza de racordare la ieşire: Ries: 9.0 m; • Lăţimea părţii carosabile la intrarea în intersecţie dinspre strada Energiei: Wint=4.23 m; • Raza de racordare la intrare: Rint=25.0 m; • Lăţimea părţii carosabile la ieşirea din intersecţie spre str. Taberei: Wies=4.78 m; • Raza de racordare la ieşire: Ries: 15.0 m; • Lăţime inel de siguranţă: 1.20 m; • Zona centrală cu umplură de pământ şi însămânţare cu gazon; • Insulă denivelată pe strada Isaccei spre Dedeman: S=19.00 mp; • Insulă denivelată pe strada Isaccei spre centru: S=9.80 mp; • Insulă denivelată pe strada Energiei: S=23.15 mp; • Insulă la nivel din marcaje pe strada Taberei: S=3.50 mp; Capacităţi totale pentru străzile studiate: • Lungime studiată: 280,00 m; • Lăţimea părţii carosabile: 7.00 - 12.50 m; • Suprafaţă cu structura nouă: 1645.00 mp; • Suprafaţă cu structura ranforsată: 570 mp; • Lungime borduri prefabricate 20x25 cm: 442 m • Lungime borduri prefabricate 10xl5 cm: 275 m • Suprafaţă trotuare cu structură nouă: 700 mp • Ridicare la cotă cămine: 30 buc; • Aducere la cota geigere existente: 8 buc; • Realizare guri de scurgere noi: 10 buc. Durata totală a contractului este de 44 de luni, din care: - 8 luni durata execuţiei de lucrari, - 36 luni perioada de garanţie a lucrărilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu