Ofertantul are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare la documentaţia de atribuire pana in a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
1. Obiectul 1 MODERNIZARE DC ISLAZ-BARZA: 1.1.SISTEM RUTIER: strat de ...
Ofertantul are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare la documentaţia de atribuire pana in a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
1. Obiectul 1 MODERNIZARE DC ISLAZ-BARZA: 1.1.SISTEM RUTIER: strat de uzura de 4 cm grosime din BA 16 conform SR EN13108-1:2008;strat de legatura de 6 cm grosime din BAD 20 conform SR EN13108-1:2008;strat de baza de 12 cm grosime din piatra sparta conform STAS 6400:84,SR EN 13242:2013;strat de fundatie de 30 grosime din balast conform STAS 6400/84,SR EN 13242:2013;1.2. SCURGEREA APELOR: rigoele pereate cu dale de beton C 16/20 cu grosimea de 0.10 m, asezate pe un pat de 10 cm de nisip;lateral, rigolele vor avea banchetele catre exterior de 0.20 m;rigolele pereate cu dale de beton sunt in lungime totala de 2114 m;de la pichetul 1 la pichetul Te3 sunt rigole pe o singura parte in lungime de 314 m, iar de la pichetul Te22 la pichetul 39 pe lungimea de 900 m sunt rigole pe ambele parti, avand o lungime de 1800 m;1.3. DRUMURI DE ACCES LATERAL: asfaltate pe L = 20 m, B = 4.00 m cu acelasi sistem rutier ca drumul modernizat, după cum urmează: drum lateral in pichetul 7,stanga, drum lateral in pichetul 22,stanga;1.4. Semnalizare rutiera - 1 indicator pentru cedeaza trecerea la intersectia cu DJ 678;1.5. Statii de intalnire - 3 statii de inatlnire
2. Obiectul 2 CONSTRUIRE POD PESTE PÂRÂUL SÂMNIC: lungimea totala a podului: 54.20 m, compusa din: 2 x 15.00 m + 1 x 18.00 m + 4 x 0.05 m + 2 x 3.00 m;podul va fi din beton armat cu culeele masive din beton simplu si beton armat, fundate direct in incinta de dulapi metalici, iar elevatiile din beton arma;pilele vor fi din beton armat cu stalp lamelar, rigla din beton armat, fundate pe chesoane deschise; suprastructura alcatuita din grinzi prefabricate tip I cu corzi aderente din beton precomprimat cu 3 deschideri (2 deschideri marginale de 15 m lungime si o deschidere centrala de 18 m lungime), cu 6 grinzi in sectiune transversal solidarizate la partea superioara cu placa de suprabetonare din beton armat cu grosimea de 20 cm.Hidroizolatia va fi de tip membrana lipita la cald cu flacara.Membrana va fi protejata cu un strat din mortar asfaltic de 3 cm grosime, iar calea va fi alcatuita din 2 straturi de 4 cm grosime fiecare din beton asfaltic etans pentru calea pe pod;latimea partii carosabile pe pod: 7.00 m si 2 trotuare de 1.00 m latime fiecare, precum si 2 lise de parapet de 0.25 m;parapetul tip greu va fi din elemente de beton armat tip L, iar parapetul pietonal va fi din teava de otel cu zabrelute din platbanda, montat pe lisele din beton armat ale suprastructurii;rampele de acces la pod au lungimea de 100 m (2 x 50 m) cu partea carosabila de la 5.50 m la 7.00 m pe lungimea de 25 m de o parte si de alta a podului; apararile.