Se vor executa următoarele lucrări: reabilitare structurală (lucrări de desfaceri, lucrări de reparaţie la elementele din beton armat existente, intervenţii la fundaţii, lucrări de intervenţie la pereţi, intervenţii la planşee, intervenţii la nivelul aticului), finisaje interioare şi exterioare, instalaţii de termo-ventilare, instalaţii sanitare, instalaţii stingere incendiu, instalaţii electrice, instalaţii de utilizare g...
Se vor executa următoarele lucrări: reabilitare structurală (lucrări de desfaceri, lucrări de reparaţie la elementele din beton armat existente, intervenţii la fundaţii, lucrări de intervenţie la pereţi, intervenţii la planşee, intervenţii la nivelul aticului), finisaje interioare şi exterioare, instalaţii de termo-ventilare, instalaţii sanitare, instalaţii stingere incendiu, instalaţii electrice, instalaţii de utilizare gaze, lucrări de amenajare exterioară.
Valoarea estimată a contractului de lucrări care se atribuie (valoare în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele) este de 4.735.638,59 lei fără T.V.A., defalcată pe capitole şi subcapitole conform devizului general, astfel:
- Subcapitolul 1.2 Amenajarea terenului – 269.191,86 lei fără T.V.A;
- Subcapitolul 1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială – 8.879,09 lei fără T.V.A;
- Capitolul 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor – 72.792,53 lei fără T.V.A;
- Subcapitolul 4.1 Construcţii şi instalaţii - 3.754.539,89 lei fără T.V.A;
- Subcapitolul 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – 74.100,24 lei fără T.V.A.
- Subcapitolul 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 483.842,70 lei fără T.V.A.;
- Subcapitolul 5.1 Organizare de şantier – 62.292,28 lei fără T.V.A din care Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 37.930,62 lei fără T.V.A, Cheltuieli conexe organizării şantierului – 24.361,66 lei fără T.V.A:
- Subcapitolul 6.2 Probe tehnologice şi teste – 10.000 lei fără T.V.A.
Valoarea estimată a contractului nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute, aceasta putând fi accesată pentru acele modificări nesubstanţiale prevăzute de art. 221 din Legea nr. 98/ 2016, cu modificările şi completările ulterioare şi de Instrucţiunea nr. 1/2021, emisă de ANAP.
In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare sunt adresate in termenul prevazut la Sectiunea I.3), respectiv cu cel târziu 14 (paisprezece) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va publica in SEAP raspunsurile, in mod consolidat, în a şaptea zi inainte de termenul stabilit prin anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.