Feedback
I.D.: 59736419

Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare drumuri de interes local L=4,9 km în comuna Păuşeşti-Măglaşi, judeţul Vâlcea"

Data publicarii
09.08.21 Exista 82.769 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Pretul estimativ:
4.888.106,35 RON - 4.888.106,35 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrările se vor executa coform proiectului tehnic. Drumurile comunale propuse spre reabilitare, în lungime totală de 4,9 km, sunt drumuri de interes local, de clasă tehnică V, fiind situate în satele Ulmeţel, Coasta Mare, Vlăduceni şi Păuşeşti-Măglaşi din comuna Păuşeşti-Măglaşi, judeţul Vâlcea, după cum urmează: 1. D.C. 167 Buneşti – Ulmeţel – Păuşeşti-Măglaşi – km 0+000 – km 1+200, L = 1,200 km - porneşte din centrul l...
Lucrările se vor executa coform proiectului tehnic. Drumurile comunale propuse spre reabilitare, în lungime totală de 4,9 km, sunt drumuri de interes local, de clasă tehnică V, fiind situate în satele Ulmeţel, Coasta Mare, Vlăduceni şi Păuşeşti-Măglaşi din comuna Păuşeşti-Măglaşi, judeţul Vâlcea, după cum urmează: 1. D.C. 167 Buneşti – Ulmeţel – Păuşeşti-Măglaşi – km 0+000 – km 1+200, L = 1,200 km - porneşte din centrul localităţii şi se desfăşoară în valea Pârâului Valea cu Case până la km 1+100, după care urcă pe versantul de nord-vest al văii; 2. D.C. 164 Păuşeşti-Măglaşi – Vlăduceni - Bogdăneşti – km 0+000 – km 1+000.00, L = 1,000 km - drumul se desprinde din drumul naţional 64 A şi se desfăşoară pe terasa de est a râului Olăneşti până la km 0+110, apoi urcă pe versantul văii; 3. D.C. Biserica Chiciora – D.J. Cacova – km 0+000 – km 0+900.00, L = 0,900 km - drumul se desprinde din drumul naţional 64 A şi se desfăşoară la baza versantului de vest al văii râului Olăneşti. Punctul terminal se află la intersecţia cu DJ 651 Păuşeşti-Măglaşi – Stoeneşti. 4. D.C. 165 Buneşti - Coasta Mare - Priporu – km 0+000 – km 1+800.00 = 1800.00 m - drumul se desprinde din DC 167 “Centru-Batci" şi urcă pe versantul de sud-est al văii pârâului Valea cu Case Date specifice tehnice pentru fiecare drum 1. D.C. 167 Buneşti – Ulmeţel – Păuşeşti-Măglaşi – km 0+000 – km 1+200, L = 1200.00 m Drumul este compus din 2 tronsoane: primul tronson are o lungime de 800 m, al doilea tronson are o lungime de 400 m. Drumul are asfalt pe primii 800 m cu latimea de 4.00 m, acesta asfalt prezentandu-se in conditii bune pentru trafic, nefiind nevoie inlocuirea lui. Se vor face doar reparatii pe 20% din lungime a totala a drumului cu asfalt existent, adica se vor realiza plombe pe o suprafata totala de 640 mp. Plombele se vor realiza prin frezarea asfaltului existent pe adancimea 4 cm si plombarea cu BA 16 tot pe adancimea de 4 cm. Dupa realizarea reparatiilor se va trece la aplicarea unui covor asfaltic din BA 16 de 4 cm grosime pe 800 m lungime si 4 m latime. Urmatorii 400 m au structura realizata doar din balast si aici se impune realizarea unui sistem rutier nou: strat de uzura de 4 cm grosime din BA 16 conform SR EN13108-1:2008 strat de legatura de 6 cm grosime din BAD 20 conform SR EN13108-1:2008 strat de baza de 12 cm grosime din piatra sparta conform STAS 6400:84,SR EN 13242:2013 strat de fundatie de 30 grosime din balast conform STAS 6400/84,SR EN 13242:2013 Se vor realiza acostamente de 15 cm grosime din balast pe ambele parti pe toata lungimea drumului. Rigole pereate cu dale de beton se vor realiza pe toata lungimea drumului, L = 1200 m, pe ambele parti, cu perimetrul rigolei de 0.12 m2/ml, din C 16/20. Podete 1000 mm = 1 buc Podete 600 mm = 4 buc, (1 buc cu L = 15.00 m, 3 buc cu L = 10.00 m) Drumurile laterale vor fi asfaltate cu acelasi sistem rutier ca şi drumul modernizat, pe L = 20 m, B = 4.00 m, fiind în numar de 3 Numărul indicatoarelor de circulatie este: 1 buc triunghi (Cedeaza trecerea). Se vor realiza 4 statii de intalnire cu acelasi sistem rutier ca drumul modernizat, cu forma trapez cu baza mare de 20 m, baza mica de 10 m si h = 2 m, cu o suprafata totala = (20+10) x 2/2 = 30 mp/statie. Podete acces proprietati sunt in numar de 44 de bucati. 2. D.C. 164 Păuşeşti-Măglaşi – Vlăduceni - Bogdăneşti – km 0+000 – km 1+000, L = 1000 m Drumul este compus din 3 tronsoane: primul tronson are o lungime de 100 m, al doilea tronson are o lungime de 800 m si al treilea are o lungime de 100 m. Drumul este realizat din dale de beton, pe primii 100 m, in stare foarte buna, nedegradate care nu necistita indepartatea lor. Se va realiza curatarea dalelor de beton existente pe o lungime de 100 m si 4 m latime. Se va turna un strat de binder BAD 20 de 6 cm grosime pentru preluarea denivelarilor pe o lungime de 100 m si 4 m latime. Dupa turnarea binderului se va turna un strat de uzura de 4 cm grosime BA 16 pe 100 m lungime si 4 m latime. Pentru urmatori 800 m realizati din asfalt puternic degradat, se vor decapa straturile asfaltice existente pe lungimea de 800 m si latimea de 4.00 m cu grosime de 10 cm. Se va realiza sistemul rutier tip, dar in locul fundatiei drumului de 30 cm grosime din balast se va realiza doar reprofilarea fundatiei drumului, folosindu-se astfel şi zestrea drumului existent. Stratul de uzura va fi de 4 cm grosime din BA 16 conform SR EN13108-1:2008. Stratul de legatura va fi de 6 cm grosime din BAD 20 conform SR EN13108-1:2008. Stratul de baza va fi de 12 cm grosime din piatra sparta conform STAS 6400:84,SR EN 13242:2013. Stratul de reprofilare fundatie va fi de 15 grosime din balast conform STAS 6400/84,SR EN 13242:2013. Urmatorii 100 m au structura realizata doar din balast si aici se impune realizarea unui sistem rutier nou: strat de uzura de 4 cm grosime din BA 16 conform SR EN13108-1:2008; strat de legatura de 6 cm grosime din BAD 20 conform SR EN13108-1:2008; strat de baza de 12 cm grosime din piatra sparta conform STAS 6400:84,SR EN 13242:2013; strat de fundatie de 30 grosime din balast conform STAS 6400/84,SR EN 13242:2013 Se vor realiza acostamente de 15 cm grosime din balast pe ambele parti pe toata lungimea drumului. Rigole pereate cu dale de beton se vor realiza pe toata lungimea drumului, L = 1000 m, pe ambele parti, cu perimetrul rigolei de 0.12 m2/ml, din C 16/20. Podete 1000 mm = 1 buc Podete 600 mm = 1 buc cu L = 15.00 m Nu sunt prevăzute drumuri laterale. Numărul indicatoarelor de circulatie este: 1 buc triunghi (Cedeaza trecerea). Se vor realiza 3 statii de intalnire cu acelasi sistem rutier ca drumul modernizat, cu forma trapez cu baza mare de 20 m, baza mica de 10 m si h = 2 m, cu o suprafata totala = (20+10) x 2/2 = 30 mp/statie. Podete acces proprietati sunt in numar de 38 de bucati. 3. D.C. BISERICA CHICIORA – D.J. CACOVA, km 0+000 – km 0+900, L = 900 m Drumul are asfalt pe toata lungimea de 900 m cu latimea de 4.00 m, acesta asfalt prezentandu-se in conditii bune pentru trafic, nefiind nevoie de inlociurea lui. Se vor face doar reparatii pe 10% din lungime a totala a drumului cu asfalt existent, adica se vor realiza plombe pe o suprafata totala de 360 mp. Plombele se vor realiza prin frezarea asfaltului existent pe adancimea 4 cm si plombarea cu BA 16 tot pe adancimea de 4 cm. Dupa realizarea reparatiilor se va trece la aplicarea unui covor asfaltic din BA 16 de 4 cm grosime pe 900 m lungime si 4 m latime. Se vor realiza acostamente de 15 cm grosime din balast pe ambele parti pe toata lungimea drumului. Rigole pereate cu dale de beton se vor realiza pe toata lungimea drumului, L = 900 m, pe ambele parti, cu perimetrul rigolei de 0.12 m2/ml, din C 16/20. Podete 1000 mm = 1 buc, Podete 600 mm = 4 buc, (1 buc cu L = 10.00 m, 2 buc cu L = 5.00 m, 1 buc cu L = 8.00 m) Drumurile laterale vor fi asfaltate cu acelasi sistem rutier ca şi drumul modernizat, pe L = 20 m, B = 4.00 m, fiind în numar de 4 Numărul indicatoarelor de circulatie este: 2 buc triunghi (Cedeaza trecerea). Se vor realiza 2 statii de intalnire cu acelasi sistem rutier ca drumul modernizat, cu forma trapez cu baza mare de 20 m, baza mica de 10 m si h = 2 m, cu o suprafata totala = (20+10) x 2/2 = 30 mp/statie. Podete acces proprietati sunt in numar de 52 de bucati. 4. D.C. 165 Buneşti - Coasta Mare - Priporu, km 0+000 – km 1+800 m, L = 1800 m Drumul este compus din 2 tronsoane: primul tronson are o lungime de1600 m, iar al doilea tronson are o lungime de 200 m. Drumul are asfalt pe primii 1600 m cu latimea de 4.00 m, care prezinta burdusiri, faiantari si plombe degradate. Se vor decapa straturile asfaltice existente pe lungimea de 1600 m si latimea de 4.00 m cu grosime de 10 cm. Se va realiza sistemul rutier tip, dar in locul fundatiei drumului de 30 cm grosime din balast se va realiza doar reprofilarea fundatiei drumului, folosiindu-se astfel şi zestrea drumului existent. Stratul de uzura va fi de 4 cm grosime din BA 16 conform SR EN13108-1:2008. Stratul de legatura va fi de 6 cm grosime din BAD 20 conform SR EN13108-1:2008. Stratul de baza va fi de 12 cm grosime din piatra sparta conform STAS 6400:84,SR EN 13242:2013. Stratul de reprofilare fundatie fundatie va fi de 15 grosime din balast conform STAS 6400/84,SR EN 13242:2013. Urmatorii 200 m au structura realizata doar din balast si aici se impune realizarea unui sistem rutier nou: strat de uzura de 4 cm grosime din BA 16 conform SR EN13108-1:2008; strat de legatura de 6 cm grosime din BAD 20 conform SR EN13108-1:2008; strat de baza de 12 cm grosime din piatra sparta conform STAS 6400:84,SR EN 13242:2013; strat de fundatie de 30 grosime din balast conform STAS 6400/84,SR EN 13242:2013 Se vor realiza acostamente de 15 cm grosime din balast pe ambele parti pe toata lungimea drumului. Drumul are rigole existente pe ambele parti pe o lungime de 1600 m din totalul de 1800 m, motiv pentru care se vor realiza rigole noi pereate cu dale de beton pe L = 200 m, pe ambele parti. Pentru rigolele existente se vor realiza reparatii pe 15% din totalul rigolelor existente si colmatarea rosturilor pe 50% din lungimea rigolelor existente. Podete 600 mm = 6 buc. din care: 1 buc cu L = 10 m şi 5 buc cu L = 5 m Drumurile laterale vor fi asfaltate cu acelasi sistem rutier ca şi drumul modernizat, pe L = 20 m, B = 4.00 m, fiind în numar de Numărul indicatoarelor de circulatie este: 1 buc triunghi (Cedeaza trecerea). Se vor realiza 6 statii de intalnire cu acelasi sistem rutier ca drumul modernizat Nu exista podete acces proprietati noi pe acest drum, dar se vor realiza reparatii la un numar de 20 podete existente.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu