Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii -"Creşterea siguranţei pacienţilor în structuri spitaliceşti publice prin reabilitarea, modernizarea şi extinderea instalaţiei de detecţie, semnalizare şi alarmare incendii, a infrastructurii de fluide medicale şi a instalaţiilor electrice şi de ventilare şi tratare a aerului pentru clădirea spitalului Dr.Caius Tiberiu Spârchez", Cod SMIS 2014+ 151
Proiectul este finanţat p...
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii -"Creşterea siguranţei pacienţilor în structuri spitaliceşti publice prin reabilitarea, modernizarea şi extinderea instalaţiei de detecţie, semnalizare şi alarmare incendii, a infrastructurii de fluide medicale şi a instalaţiilor electrice şi de ventilare şi tratare a aerului pentru clădirea spitalului Dr.Caius Tiberiu Spârchez", Cod SMIS 2014+ 151
Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare,
Componenta 1- REACT EU-Creşterea siguranţei pacienţilor în structuri spitaliceşti publice care utilizează fluidele medicale;
Axa Prioritară-Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul crizei sanitare de COVID-19, creşterea eficienţei energetice şi utilizarea surselor regenerabile de energie, cu finanţare din REACT-EU;
Operaţiunea- Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 şi al consecinţelor sale sociale.
Contribuţia proiectului la indicatorul de rezultat calitativ POIM 2S132- Capacitatea adecvată de îngrijire şi tratament a cazurilor de infecţie cu virusul SARS- CoV-2/ de gestionare a crizei sanitare, se va realiza prin:
-modernizarea şi extinderea instalaţiilor de tratare a aerului;
-modernizarea şi extinderea infrastructurii de fluide medicale;
-modernizarea instalaţiilor electrice;
-modernizarea instalaţiilor de detecţie, semnalizare şi alarmare incendii.
Se include clauza suspensiva:
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea/ semnarea actului aditional la contractul de finantare, pentru prelungirea duratei de implementare a proiectului.
Avand in vedere dispozitiile Legii nr.98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, privind achizitiile publice si HG nr.395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va preciza in toata documentatia de atribuire ca, va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator la momentul in care actul aditional de prelungire a prioadei de implementare a proiectului este aprobat/ semnat de finantator.
Termenul estimat pentru aprobarea/ semnarea actului aditional de prelungire a perioadei de implementare a proiectului, de catre finantator, nu trebuie sa depaseasca termenul legal stabilit pentru evaluarea ofertelor si incheierea raportului procedurii (20 de zile lucratoare, conform art.214, alin.(3), lit.b) din lege +15 zile lucratoare, posibilitate de prelungire, conform art.214, alin.(5) lit.b) din lege.
In cazul in care autoritatea contractanta va avea actul aditional de prelungire a perioadei de implementare a proiectului aprobat/ semnat de finantator, aceasta va avea posibilitatea incheierii raportului de anulare a procedurii, devenind imposibila incheierea contractului de achizitie publica de lucrari (art.212, alin.1, lit.c) din Legea nr.98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, privind achizitiile publice, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica pentru perioada de executie de 10 luni.
Devizul general prevede urmatoarele sume exprimate in Lei fara TVA.:
Executie lucrari, cap.2 din devizul general - 354.823,33
Executie lucrari, pct.4.1 din devizul general-5.689.421,68
Executie lucrari, pct.4.3 din devizul general-564.662,55
Executie lucrari, pct.4.2 din devizul general-3.648.840
Organizare de şantier-29.707,31
Executie lucrari, pct.5.1.1 din devizul general-24.707,31
Executie lurari, ptct.5.1.2 din devizul general-5,000.00
Total pentru prezenta procedură de achiziţie publică - 10.267.454,88