Procedura de achiziţii organizată de către Autoritatea contractantă – comuna RĂDĂUŢI -PRUT, are ca obiect atribuirea contractului de lucrări pentru obiectivul de investiţie "Modernizare infrastructură rutieră în comuna Rădăuţi-Prut, judeţul Botoşani".
Indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţie "Modernizare infrastructură rutieră în comuna Rădăuţi-Prut, judeţul Botoşani" au fost aprobaţi prin HCL nr.30/ 19...
Procedura de achiziţii organizată de către Autoritatea contractantă – comuna RĂDĂUŢI -PRUT, are ca obiect atribuirea contractului de lucrări pentru obiectivul de investiţie "Modernizare infrastructură rutieră în comuna Rădăuţi-Prut, judeţul Botoşani".
Indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţie "Modernizare infrastructură rutieră în comuna Rădăuţi-Prut, judeţul Botoşani" au fost aprobaţi prin HCL nr.30/ 19.07.2023.
Astfel, având în vedere necesităţile locuitorilor, prezenta achiziţie nu prezintă un grad de complexitate ridicat, dar fiind esenţial ca operatorii economici interesaţi de prezenta procedură să dispună de expertiza tehnică şi profesională necesară pentru execuţia lucrărilor de construcţii la un nivel calitativ superior, care să respecte normele şi standardele de calitate din domeniu.
Valoarea estimata a fost stabilita pe baza valorilor cuprinse in devizul general întocmit de proiectantul SC CONPROIECT-AKY SRL, prin însumarea următoarelor linii bugetare:
Cap 4.1 Construcţii si instalaţii: 9.939.123,32 lei fără TVA
Cap 5.1 Organizare de şantier (5.1.1 lucrări de construcţii si instalaţii aferente organizării de şantier) : 18.037,37 lei fără TVA
Total 9.957.160,69 lei fără TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Numar zile pană la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor 9.
Termenul în care autoritatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare este cu cel putin 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitări vor fi adresate în termenul prevăzut la sectiunea I din Fişa de Date/ Instrucţiunile pentru orfertanţi, respectiv cu 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.