Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie "MODERNIZARE DRUMURI ÎN SAT HĂLMĂCIOAIA, COMUNA RACOVA, JUDEŢUL BACĂU"
Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţie - MODERNIZARE DRUMURI ÎN SAT HĂLMĂCIOAIA, COMUNA RACOVA, JUDEŢUL BACĂU:
- lungimea totala a drumurilor (DS196, DS137, DS 324, DS325): 3630,00m;
- lăţime carosabil: 5,50m;
- suprafaţă carosabil: 3630,00mx 5,5m=19965,...
Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie "MODERNIZARE DRUMURI ÎN SAT HĂLMĂCIOAIA, COMUNA RACOVA, JUDEŢUL BACĂU"
Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţie - MODERNIZARE DRUMURI ÎN SAT HĂLMĂCIOAIA, COMUNA RACOVA, JUDEŢUL BACĂU:
- lungimea totala a drumurilor (DS196, DS137, DS 324, DS325): 3630,00m;
- lăţime carosabil: 5,50m;
- suprafaţă carosabil: 3630,00mx 5,5m=19965,00mp;
- lăţime acostamente:
-0,50m pentru acostamente din balast sau beton;
-0,65m pentru acostamente cu rigola de acostament, inclusa.
-declivitatea in profil transversal este de 2,5%, cu doua pante, pentru partea carosabila si 4% pentru acostamente;
- viteza de proiectare: 25-40 km/h, redusa in unele zone.
În urma dimensionării sistemului rutier, pentru o perioada de perspectiva de 15 ani, se va aplică următoarea structura rutiera:
- strat de uzură din BAPC16 rul 50/70 grosime de 4 cm;
- strat de legătură din BADPC22,4 leg 50/70, in grosime de 6 cm;
- strat de bază din piatră spartă în grosime de 15 cm;
- strat de fundaţie din balast în grosime de 20cm;
- strat de forma din balast în grosime de 5cm.
Acostamentele se vor realiza din balast in grosime de 10 cm, iar in zona sântului betonat, acostamentul se va executa din beton C30/37. În unele zone acostamentele vor avea rigola de acostament, inclusă.
Colectarea si evaluarea apelor provenite din precipitaţii şanţ din beton si rigola de acostament din beton.
Asigurarea continuităţii scurgerii apelor se va face prin 3 podeţe tubulare transversale cu diametrul de 500mm si două podeţe tubulare transversale cu diametre de 800mm.
Pentru siguranţa circulaţiei s-au prevăzut indicatoare rutiere şi marcaje longitudinale.
Constructorului ii revine sarcina să protejeze materialele şi lucrările realizate respectând prevederile din caietele de sarcini, pentru asigurarea parametrilor proiectaţi şi a calităţii lucrărilor. Această sarcină ii revine constructorului de la data începerii lucrărilor până la recepţia finală.
Note:
*) Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor"
**) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2