Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA STĂNIŞEŞTI, JUDEŢUL BACĂU "
Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţie - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA STĂNIŞEŞTI, JUDEŢUL BACĂU , sunt următoarele:
Drumurile propuse pentru modernizare sunt formate din 17 tronsoane. Lungime totala a drumurilor proiectate L=15,0 km.
Tr...
Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA STĂNIŞEŞTI, JUDEŢUL BACĂU "
Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţie - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA STĂNIŞEŞTI, JUDEŢUL BACĂU , sunt următoarele:
Drumurile propuse pentru modernizare sunt formate din 17 tronsoane. Lungime totala a drumurilor proiectate L=15,0 km.
Traseele drumurilor sunt sinuoase cu un număr de 212 curbe, amenajate cu arce de cerc, cu raze între 10 m şi 2000 m.
Declivitatea maximă în profil longitudinal este de 19,25%.
Platforma drumurilor are lăţimea de 3,25m- 3,50m- 5,00m- 7,00m iar partea carosabilă are lăţimea de 2,75 m- 3,00 m- 4,00 m- 5,50 m cu acostamente de 0,25 m- 0,50 m- 0,75 m.
Pentru evacuarea apelor de suprafaţa s-au proiectat rigole carosabile, rigole acostament, şanţuri trapezoidale pereate/ de pământ şi rigole triunghiulare pereate/ de pământ.
Pentru evacuarea apelor s-au proiectat: podeţe la drumuri laterale şi transversale dalate H=0,5m, l=0,4m, podeţe transversale dalate H=1,0m, l=1,0m, podeţe casetate tip P2 şi podeţe tubulare acces la proprietăţi, d=400 mm, L=5.0m.
Sistem rutier :
Pentru obiectele 1 si 2: 20 cm strat de fundaţie din balast; 12 cm strat de baza din piatra spartă; 6 cm strat binder de legătură din BADPC22,4; 4 cm strat de uzura din BAPC16;
Pentru obiectele 3, 4, 5, 6, 8, 12 şi 13: 20 cm strat de fundaţie din balast; 20 cm strat de baza din balast amestec optimal; 6 cm strat binder de legătură din BADPC22,4; 4 cm strat de uzură din BAPC16;
Pentru obiectele 7, 9, 10, 11, 14, 15, 16 şi 17: 20 cm strat de fundaţie din balast; 20 cm strat de bază din balast amestec optimal; 6 cm strat binder de legătură din BADPC22,4; 4 cm strat de uzură din MAS16;
Drumurile laterale s-au proiectat cu aceeaşi structura rutieră cu cea a drumului modernizat, pe o lungime de 20,0 m .
Pentru protecţia taluzului s-a proiectat ziduri de sprijin din beton Hel. 2,5m.
Pentru siguranţa circulaţiei s-a prevăzut parapet metalic deformabil.
Note:
*) Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor"
**) Durata contractului este de maxim 36 de luni. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei.
***) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
****) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
*****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2