Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA CRISTEŞTI, JUDEŢUL IAŞI "
Lungime drum - 2.267,00 m formată din:
DS 2579 - km 0+015 - km 0+176, L=161.00 ml
DS 1970 - km 0+015 - km 0+632, L=617.00 ml
DS 2997 - km 0+000 - km 0+565, L=565.00 ml
DS 3313 - km 0+015 - km 0+299, L=284.00 ml
DS 3161+3167 - km 0+015 - km 0+470, L=455.00 ml
DS 3650 - km 0...
Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA CRISTEŞTI, JUDEŢUL IAŞI "
Lungime drum - 2.267,00 m formată din:
DS 2579 - km 0+015 - km 0+176, L=161.00 ml
DS 1970 - km 0+015 - km 0+632, L=617.00 ml
DS 2997 - km 0+000 - km 0+565, L=565.00 ml
DS 3313 - km 0+015 - km 0+299, L=284.00 ml
DS 3161+3167 - km 0+015 - km 0+470, L=455.00 ml
DS 3650 - km 0+000 - km 0+185, L=185.00 ml
Terasamente: Lucrările prevăzute a se executa sunt reprezentate de execuţia săpăturilor si umpluturilor, necesare pentru aducerea drumurilor la platforma proiectată si la cotele proiectate din profilul longitudinal. Partea superioară a terasamentelor se amenajează prin realizarea unui strat de forma balast, grosime 10 cm.
La realizarea lucrărilor de terasamente se vor respecta precizările din caietele de sarcini aferente.
După finalizarea stratului de formă din balast se va executa stratul inferior de fundaţie de balast de grosime de 15 cm, conform cerinţelor caietului de sarcini şi a profilelor transversale tip/caracteristice.
După recepţia stratului din balast, la partea superioară a platformei, se va executa stratul de baza din piatră spartă, împănată, in grosime de 12 cm după compactare, conform cerinţelor caietului de sarcini şi a profilelor transversale tip/caracteristice.
Lucrările de suprastructură prevăd execuţia straturilor structurii rutiere, respectând panta transversală a drumurilor prescrisă prin profile transversale caracteristice, şi a acostamentelor proiectate.
După recepţionarea stratului de piatra spartă împănată se va trece la execuţia stratului de legătură din mixtură asfaltică tip BADPC 22,4 in grosime de 6 cm, peste care se va executa stratul de uzură din mixtură asfaltică tip BAPC 16 in grosime de 4 cm.
Acolo unde şanţurile/rigolele sunt betonate, acostamentele se vor realiza tot din beton de ciment. Betonul utilizat la realizarea rigolelor si acostamentelor este C30/37 cu clasa de expunere XF4 conform caietelor de sarcini si a pieselor desenate.
Amplasarea dispozitivelor de colectarea apelor pluviale se va face conform detaliilor de execuţie.
Pentru dirijarea si evacuarea apelor meteorice colectate de şanţuri şi rigole este necesară execuţia a 4 podeţe transversale şi 3 podeţe laterale.
Pentru respectarea condiţiilor de stabilitate locală si generală a amplasamentului si pentru evitarea spălării corpului drumului au fost proiectate lucrări de consolidare pe DS 1970 pe o lungime de 140 ml.
Siguranţa circulaţiei prevede semnalizare verticală realizată cu indicatoare de circulaţie de reglementare in conformitate cu SR1848-1/2011 si semnalizare orizontală în lungime de 3,989 km realizată din marcaje de delimitare a sensurilor de circulaţie.
Note:
*) Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor"
**) Durata contractului este de maxim 24 de luni. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei.
***) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
****) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.