Contract de achiziţie publică de lucrări pentru obiectivul de investiţie "Modernizare DJ 175 Izvoarele Sucevei – frontiera Ucraina, km 43+600 – 46+600, judeţul Suceava" 1HARD/3.1/17, în conformitate cu prevederile Documentaţiei tehnice ataşate, a Caietului de sarcini, a prescripţiilor tehnice şi standardelor în vigoare.
Tronsonul de drum judeţean DJ 175 cuprins între km 43+600 - 46+600, propus spre modernizare prin această ...
Contract de achiziţie publică de lucrări pentru obiectivul de investiţie "Modernizare DJ 175 Izvoarele Sucevei – frontiera Ucraina, km 43+600 – 46+600, judeţul Suceava" 1HARD/3.1/17, în conformitate cu prevederile Documentaţiei tehnice ataşate, a Caietului de sarcini, a prescripţiilor tehnice şi standardelor în vigoare.
Tronsonul de drum judeţean DJ 175 cuprins între km 43+600 - 46+600, propus spre modernizare prin această investiţie, prezintă următoarele caracteristici:
Traseul în plan este caracterizat printr-o succesiune de aliniamante şi curbe, cu raze de racordare cuprinse între 60 m şi 350 m.
Drumul studiat are lăţimea părţii carosabile cuprinsă între 3.50 m şi 6.00 m. În profil transversal prezintă iregularităţi şi deformări, pantele transversale nu sunt asigurate, iar scurgerea apelor nu se face corespunzător, conducând astfel la degradări ale suprafeţei de rulare.
Structura rutieră, conform expertizei tehnice, cuprinde:
• pe sectorul km 43+600 - 44+110, cu dala din beton de ciment, cu lăţimea părţii carosabile cuprinse între 5,60 - 6,00 m:
- 17 cm - dala din beton de ciment
- 20 - 22 cm - strat din balast
• pe sectorul km 44+110 - 46+600, pietruit, cu lăţimea părţii carosabile cuprinse între 3.50 -6.00 m :
- 14-16 cm - umplutură de pietriş cu pământ.
Ţinând cont de recomandările expertizei şi a rezultatelor calcului de dimensionare şi a verificării la acţiunea îngheţ-dezgheţului, se propun următoarele structuri rutiere:
Structura rutieră tip 1 (propusă pe sectorul kilometric cu dală din beton de ciment existentă, cuprins între km 43+600 – 44+110):
1.1. Structura rutieră propusă peste dala din beton existentă:
- 4 cm - strat de mixtură antifisură;
- Geocompozit antifisură;
- 7 cm - strat de legătură BAD 22,4, cf. AND 605/2016
- 4 cm - strat de uzură BA 16, cf. AND 605/2016
1.2. Structura rutieră propusă în casete:
- 20 cm - strat de fundaţie din piatră spartă de carieră, amestec optimal
- 20 cm - strat din balast stabilizat cu lianţi hidraulici rutieri
- 8 cm - anrobat bituminos ABPC 31.5
- Geocompozit antifisură;
- 7 cm - strat de legătură BAD 22,4, cf. AND 605/2016
- 4 cm - strat de uzură BA 16, cf. AND 605/2016
Acostamentele se vor amenaja astfel:
- 20 cm - strat de fundaţie din piatră spartă de carieră, amestec optimal
- 20 cm - strat de bază din balast stabilizat cu lianţi hidraulici rutieri
- 19 cm - strat de fundaţie din piatră spartă de carieră, amestec optimal
Structura rutieră tip 2 (propusă pe sectorul kilometric cu pietruire existentă, cuprins între km 44+110 – 46+600):
1.3. Structura rutieră propusă:
- cca. 45 cm - săpătură pietruire existentă
- geotextil cu rol filtrare şi separare;
- 25 cm - strat de fundaţie din piatră spartă de carieră, amestec optimal, sort 0-63 mm, conform STAS 6400, SREN 13242;
- 10 cm - strat de bază din macadam, conform STAS 6400; SREN 13242;
- 6 cm - strat de legătură BAD 22,4, cf. AND 605/2016;
- 4 cm - strat de uzură BA 16, cf. AND 605/2016
1.4. Acostamentele se vor amenaja astfel:
- geotextil cu rol filtrare şi separare;
- 25 cm - strat de fundaţie din piatră spartă de carieră, amestec optimal
- 20 cm - strat din piatră spartă de carieră, amestec optimal
De asemenea, prin Documentatia tehnica se impune şi realizarea de :
- Colectarea şi evacuarea apelor pluviale:
- Şanţuri/rigole;
- Pod/Podeţe;
- Lucrări de sprijinire din gabioane;
- Consolidare terasamente cu pământ armat;
- Amenajare drumuri laterale
- Lucrări de siguranţa circulaţiei.
Descrierea lucrărilor este disponibilă în documentaţia tehnică atasată în SEAP.
Durata contractului: 17 luni de la data semnării contractului de ambele părţi.
Conform Devizului general aprobat, valoarea totală estimată a lucrărilor este de 11.497.700,00 lei fără TVA, defalcată astfel:
• Cap. 1.4. – Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor = 200.000,00 lei
• Cap. 4.1 - Construcţii şi instalaţii = 11.207.700,00 lei fără TVA
• Cap. 5.1.1 - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 90.000,00 lei fără TVA.
Valoarea estimată nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în devizul general, acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului de execuţie în condiţiile prevăzute la art 221 din Legea nr 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările si completările ulterioare.