Feedback
I.D.: 107525106

Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "CONSTRUIRE CENTRU DE ZI DE ASISTENŢĂ ŞI RECUPERARE PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE"

Data publicarii
30.12.24
Coduri CPV
45215213-3 45210000-2 45232460-4 45310000-3
Termenul limita pentru depunere:
15.01.25
Pretul estimativ:
4.189.343,95 RON - 4.189.343,95 RON
Documente participare:
  1. 03. Caiet de sarcini.pdf
  2. 04. Formulare.docx
  3. 05. Model de contract.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " CONSTRUIRE CENTRU DE ZI DE ASISTENŢĂ ŞI RECUPERARE PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE" Clădirea C1 propusă are regimul de înălţime PARTER+ETAJ 1 şi are funcţiunea de Centru de zi de asistentă şi recuperare pentru persoane vârstnice. Centrul de zi oferă servicii sociale specializate pentru asistenţă şi recuperare pentru un număr de 50 de persoane vârstn...
Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " CONSTRUIRE CENTRU DE ZI DE ASISTENŢĂ ŞI RECUPERARE PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE" Clădirea C1 propusă are regimul de înălţime PARTER+ETAJ 1 şi are funcţiunea de Centru de zi de asistentă şi recuperare pentru persoane vârstnice. Centrul de zi oferă servicii sociale specializate pentru asistenţă şi recuperare pentru un număr de 50 de persoane vârstnice, precum şi servicii de îngrijire la domiciliu pentru mini m 25 de persoane vârstnice realizare de o echipă mobilă. Construcţia C1 propusă are un acces principal dinspre str. Mihail Codreanu. În clădirea C1 există accese distincte pentru personalul dedicat serviciului de îngrijire la domiciliu, personalul administrativ şi un acces pentru spatiile destinate depozitării şi păstrării alimentelor. Construcţia este configurată pentru accesul şi utilizarea acesteia de către persoanele cu dizabilităţi. Imobilul Cl pentru asistenţă şi recuperare pentru persoane vârstnice, cu regim de înălţime PARTER+ETAJ, este configurat după cum urmează: Construcţia Cl are ea funcţiuni la nivelul parterului: zona de primire şi triere şi recepţie, depozitare cărucioare, grupuri sanitare diferenţiate pe sexe şi pentru persoane cu dizabilităţi, zona administrativă (vestiare pe sexe, birou administrativ, birou director /şef de centru, arhiva), zona pentru personalul dedicat serviciului de îngrijire la domiciliu (birou, depozitare), camera tehnică, zona destinată păstrării şi pregătirii alimentelor (vestiar diferenţiat pe sexe, depozitat deşeuri, depozitat alimente, oficiu servire), sala de mese sau spaţiu multifuncţional cu depozitare proprie. Construcţia Cl are ea funcţiuni la nivelul etajului: vestiare diferenţiat pe sexe, sală fizioterapie, gimnastică medicală, kinetoterapie, sala masaj, duşuri diferenţiat pe sexe, cabinet consiliere juridică/informare, cabinet psihoterapie / consiliere psihologică, zonă spălătorie ( cam. Lenjerie murdară, spălătorie/uscătorie, călcătorie/ lenjerie curată), frizerie/ manichiură / pedichiură. Note: *) Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor" **) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire. ***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia. ****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2 *****) Durata contractului este de maxim 18 luni. Contractul de lucrări va fi semnat/executat numai în urma obţinerii finanţării. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei. Durata estimată de suspendare până la semnarea contractului: 6 luni. Ofertanţii trebuie să aibă în vedere, că in cazul în care A.C. nu primeşte finanţare, contractul se va rezilia unilateral fără ca ofertantul/contractantul să aibă dreptul să solicite daune interese sau decontarea altor cheltuieli.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu