Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "BALASTARE PE DRUM DE EXPLOATARE ÎNTRE DC 104 ŞI AUTOSTRADA A1, COMUNA OARJA, JUDEŢUL ARGEŞ"
Descrierea lucrărilor:
Pentru realizarea balastarii drumului de exploatare sunt necesare urmatoarele operatiuni:
- trasarea lucrărilor prin pichetarea secţiunilor transversale;
- înlăturarea şi depozitarea pământului vegetal;
- săpătura se va face conform proiectului inclusiv taluzar...
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "BALASTARE PE DRUM DE EXPLOATARE ÎNTRE DC 104 ŞI AUTOSTRADA A1, COMUNA OARJA, JUDEŢUL ARGEŞ"
Descrierea lucrărilor:
Pentru realizarea balastarii drumului de exploatare sunt necesare urmatoarele operatiuni:
- trasarea lucrărilor prin pichetarea secţiunilor transversale;
- înlăturarea şi depozitarea pământului vegetal;
- săpătura se va face conform proiectului inclusiv taluzarea;
- compactarea pământului natural sub rambleu;
- rambleele vor fi executate în straturi uniforme , pe întreaga lăţime a platformei;
- realizarea pantei transversale de 4 %;
- scarificarea, împrăştierea şi udarea;
- realizarea şanţurilor şi rigolelor paralel cu piciorul taluzului;
- compactarea patului drumului, nivelarea şi finisarea respectând cotele, pantele şi lăţimile prevăzute în proiect;
- agregatele naturale de balastieră trebuie prelucrate prin spălare şi sortare, concasare, conform standardelor in vigoare;
Drumul este situate între drumul comunal DC104 şi autostrada A1, accesul făcându-se de pe drumul comunal DC 104.
Soluţiile tehnice constructive pentru "BALASTARE PE DRUM DE EXPLOATARE ÎNTRE DC 104 ŞI AUTOSTRADA A1, COMUNA OARJA, JUDEŢUL ARGEŞ":
• Parte carosabilă = 4m,
• Acostamente = 2 x 0,5m,
• Platforma drum = 4m + 2 x 0,5m=5m,
• Rigole de pamant 2 x 26,16 m,
• Fundatie inferioara din balast de 20 cm grosime,
• Platforme de încrucişare 7 buc, S=20 m.p./buc.
Drumul se încadrează în clasa tehnică V şi categoria de importanta “C" conform HG 766/1997 şi a Legii 10/1995.
Balastare pe drum de exploatare între DC 104 şi autostrada A1 pe o lungime de 2816 m utilizând următorul sistem rutier:
• 20cm strat de formă din pământ stabilizat mecanic cu adaos de material granular
• 20cm strat de fundaţie din balast.
Trasarea pe teren a lucrărilor se va face de personalul specializat, dotat cu aparatură corespunzătoare, pe baza proiectului, în prezenţa beneficiarului, antreprenorului general, executantului şi proiectantului.
Protejarea lucrărilor executate şi a materialelor din şantier cade în sarcina integrală a executantului. Executantul asigură depozitarea şi paza corespunzătoare, pe toată perioada execuţiei şi supravegherea tuturor lucrărilor în desfăşurare.
Având în vedere că lucrările se execută în intravilanul localităţii, organizarea de şantier nu ridică probleme speciale. Construcţiile necesare organizării de şantier vor fi amplasate în perimetrul amplasamentului. Executantul este obligat să asigure realizarea construcţiilor provizorii necesare desfăşurării în condiţii optime a execuţiei lucrărilor, activităţii de supraveghere precum şi depozitării temporare a materialelor necesare realizării prezentului proiect.
Proiectul de organizare de şantier va fi întocmit de executantul lucrării.
Curăţenia pe şantier se va menţine zilnic, de către executant, astfel încât să nu afecteze construcţiile din vecinătate şi circulaţia în zonă. Pe timpul lucrărilor se vor lua măsuri organizatorice pentru prevenirea degajării prafului şi pentru reducerea la minim a zgomotelor.
Valoare estimată = 1.098.408,00 lei din care, pe capitole bugetare:
4.1. Construcţii şi instalaţii = 1.071.618,00 lei, fără TVA.
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 26.790,00 lei, fără TVA.
Valorile nu conţin TVA.