Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN ZONA POIENIŢA, ÎN COMUNA ARBORE, JUDEŢUL SUCEAVA "
Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţie - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN ZONA POIENIŢA, ÎN COMUNA ARBORE, JUDEŢUL SUCEAVA, sunt următoarele:
I. TRONSON 1 CU NUMAR DE INVENTAR 214 L = 257 m:
A. Lăţimea platformei si a părţii carosa...
Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN ZONA POIENIŢA, ÎN COMUNA ARBORE, JUDEŢUL SUCEAVA "
Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţie - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN ZONA POIENIŢA, ÎN COMUNA ARBORE, JUDEŢUL SUCEAVA, sunt următoarele:
I. TRONSON 1 CU NUMAR DE INVENTAR 214 L = 257 m:
A. Lăţimea platformei si a părţii carosabile propuse:
1. Km 0+000 + 0+257 având platforma de 5,00 m din care: partea carosabila de 3,50 m, doua benzi de încadrare de 0,25 m şi două acostamente de 0,50 m;
B. Lucrări propuse:
Km 0+000 km 0+257, rigolă deschisă de acostament (stg+dr), L=514m;
Km 0+002 rigola carosabila amplasata transversal L=11ml;
Ridicare la cota cămine de canalizare 10 buc;
Indicatoare rutiere - 14 buc;
Plantare stâlpi ce susţin indicatoarele rutier - 13 buc;
Marcaje rutiere - 0,257 km.
II. TRONSON 2 CU NUMAR DE INVENTAR 214 L = 1737 m:
A. Lăţimea platformei şi a părţii carosabile propuse:
1. Km 0+000 + 0+760 având platforma de 5,00 m din care: partea carosabila de 3,50 m, doua benzi de încadrare de 0,25 m si doua acostamente de 0,50 m;
2. Km 0+760 + o+880 având platforma de 7,00 m din care: partea carosabila de 5,50 m si doua acostamente de 0,75 m;
3. Km 0+880 + 1+035 având platforma de 5,00 m din care: partea carosabila de 3,50 m, doua benzi de încadrare de 0,25 m si doua acostamente de 0,50 m;
4. Km 1+045 + 1+666 având platforma de 5,00 m din care: partea carosabila de 3,50 m, doua benzi de încadrare de 0,25 m si doua acostamente de 0,50 m;
5. Km 1+666 + o+737 având platforma de 5,00 m din care: partea carosabila de 3,50 m, doua benzi de încadrare de 0,25 m si doua acostamente de 0,50 m (acest tronson este un drum lateral care debuşează din drumul principal la km 0+405, dr);
B. Lucrări propuse:
Km 0+015 km 0+365, şanţ dalat (stg), L =
Km 0+365 km 0+725, rigola deschisa de acostament (stg), L=360 m
Km 0+750 km 1+666, şanţ dalat (stg), L=916 m
Km 1+666 km 1+737, şanţ dalat (stg), L=71 m;
Km 0+000 km 0+260, rigola deschisa de acostament (dr), L=260 m;
Km 0+250 km 1+035, şanţ dalat (dr), L=785 m;
Km 1+045 km 1+250, şanţ dalat (dr), L=205 m;
Km 1+250 km 1+450, rigola deschisa de acostament (dr), L=200 m;
Km 1+450 podeţ tubular D=1000mm, L=7,5m;
Km 1+450 km 1+666, şanţ dalat (dr), L=2l 6 m;
Km 1+666 km 1+737, şanţ dalat (dr), L=71 m;
Km 0+890 drum lateral dreapta;
Km 0+880 km 0+910, staţie de încrucişare (stg), L=I0 m x 10m x 10m, 1=2,00 m;
Km 0+990 km 1+020, staţie de încrucişare (dr), L=l0m x 10m x 10m, 1=2,00m;
Km 1+275 km 1+305, staţie de încrucişare (dr), L=I0m x 10m x 10m, 1=2,00m;
Km 1+515 km 1+545, staţie de încrucişare (dr), L=l0 m x 10m x 10m, 1=2,00m
Podeţ tubular D=600mm, L=12,5m - pe un drum lateral ce debuşează din tronsonul de drum in lungime de 71 ml care debuşează la rândul lui din drumul nr. 2 la km 0+405 dreapta;
Accesuri proprietăţi peste şanţ dalat podeţe D=400 mm, L = 6,00 ml = 40 buc;
Ridicare la cota cămine de canalizare 65 buc;
Indicatoare rutiere - 48 buc;
Plantare stâlpi ce susţin indicatoarele rutiere - 35 buc;
Marcaje rutiere- 1,752 km
III. TRONSON 3 CU NUMAR DE INVENTAR 61 L = 709 m:
A. Lăţimea platformei şi a părţii carosabile propuse:
1. Km 0+000 +- 0+709 - având platforma de 5,00 m din care: partea carosabila de 3,50 m, doua benzi de încadrare de 0,25 m si doua acostamente de 0,50 m;
B. Lucrări propuse:
Km 0+000 - km 0+709, rigola carosabila (dr), L=709 m + 28 m = 737m - intersecţii;
Km 0+000 - km 0+677, rigola deschisa de acostament (stg), L=677 m; Km 0+180 podeţ tubular D=800mm, L=7,5m;
Km 0+660 - bordura mare, L=40 m;
Ridicare la cota cămine de canalizare 15 buc;
Indicatoare rutiere - 21 buc;
Plantare stâlpi ce susţin indicatoarele rutiere - 13 buc;
Marcaje rutiere- 0,709 km.
IV. TRONSON 4 CU NUMAR DE INVENTAR 80 L = 697 m:
A. Lăţimea platformei si a părţii carosabile propuse:
1. Km 0+000 +- 0+050 având platforma de 7,00 m din care: partea carosabila de 5,50 m si doua acostamente de 0,75 m;
2. Km 0+050 +- 0+697 având platforma de 5,00 m din care: partea carosabila de 3,50 m, doua benzi de încadrare de 0,25 m si doua acostamente de 0,50 m;
B. Lucrări propuse:
Km 0+000 - km 0+020, şanţ dalat (stg), L=20 m;
Km 0+020 podeţ tubular, 0=1000 mm, L=12,50m;
Km 0+000 - km 0+300, rigola deschisa de acostament (stg), L=300 m;
Km 0+130 - km 0+160, staţie de încrucişare (stg), L=l0 m x 10m x 10m, 1=2,00m;
Km 0+220 - km 0+250, staţie de încrucişare (stg), L=l0 m x 10m x 10m, 1=2,00m;
Km 0+305 - km 0+697, şanţ dalat (stg), L = 392 m
Km 0+000 km 0+020, rigola deschisa de acostament (dr), L=20 m;
Km 0+020 km 0+300, şanţ dalat (dr), L=280 m;
Km 0+300 km 0+697, rigola deschisa de acostament (dr), L=397 m;
Km 0+300 podeţ tubular, D=l000 mm, L=10,00 m;
Accese proprietăţi peste şanţ dalat podeţe D=400 mm, L = 6,00 ml = 14 buc;
Km 0+300 drum lateral stânga;
Km 0+475 drum lateral dreapta;
Km 0+320 km 0+350, staţie de încrucişare (stg), L=I0 m x 10m x 10m, 1=2,00m;
Km 0+470 km 0+500, staţie de încrucişare (stg), L=l0 m x 10m x 10m, 1=2,00m;
Km 0+553 km 0+583, staţie de încrucişare (dr), L=l0 m x 10m x 10m, 1=2,00m;
Km 0+667 km 0+697, staţie de încrucişare (stg), L=l0 m x 10m x 10m, 1=2,00m;
Ridicare la cota cămine de canalizare 25 buc;
Indicatoare rutiere - 32 buc;
Plantare stâlpi ce susţin indicatoarele rutiere - 23 buc;
Marcaje rutiere-0,727 km.
Note:
*) Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor"
**) Durata contractului este de maxim 36 de luni. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei.
***) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
****) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
*****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2