Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA STĂNIŞEŞTI, JUDEŢUL BACĂU "
Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţie - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA STĂNIŞEŞTI, JUDEŢUL BACĂU , sunt următoarele:
Drumurile propuse pentru modernizare sunt formate din 17 tronsoane. Lungime totala a drumurilor proiectate L=15,0 km.
Tr...
Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA STĂNIŞEŞTI, JUDEŢUL BACĂU "
Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţie - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA STĂNIŞEŞTI, JUDEŢUL BACĂU , sunt următoarele:
Drumurile propuse pentru modernizare sunt formate din 17 tronsoane. Lungime totala a drumurilor proiectate L=15,0 km.
Traseele drumurilor sunt sinuoase cu un număr de 212 curbe, amenajate cu arce de cerc, cu raze între 10 m şi 2000 m.
Declivitatea maximă în profil longitudinal este de 19,25%.
Platforma drumurilor are lăţimea de 3,25m- 3,50m- 5,00m- 7,00m iar partea carosabilă are lăţimea de 2,75 m- 3,00 m- 4,00 m- 5,50 m cu acostamente de 0,25 m- 0,50 m- 0,75 m.
Pentru evacuarea apelor de suprafaţa s-au proiectat rigole carosabile, rigole acostament, şanţuri trapezoidale pereate/ de pământ şi rigole triunghiulare pereate/ de pământ.
Pentru evacuarea apelor s-au proiectat: podeţe la drumuri laterale şi transversale dalate H=0,5m, l=0,4m, podeţe transversale dalate H=1,0m, l=1,0m, podeţe casetate tip P2 şi podeţe tubulare acces la proprietăţi, d=400 mm, L=5.0m.
Sistem rutier :
Pentru obiectele 1 si 2: 20 cm strat de fundaţie din balast; 12 cm strat de baza din piatra spartă; 6 cm strat binder de legătură din BADPC22,4; 4 cm strat de uzura din BAPC16;
Pentru obiectele 3, 4, 5, 6, 8, 12 şi 13: 20 cm strat de fundaţie din balast; 20 cm strat de baza din balast amestec optimal; 6 cm strat binder de legătură din BADPC22,4; 4 cm strat de uzură din BAPC16;
Pentru obiectele 7, 9, 10, 11, 14, 15, 16 şi 17: 20 cm strat de fundaţie din balast; 20 cm strat de bază din balast amestec optimal; 6 cm strat binder de legătură din BADPC22,4; 4 cm strat de uzură din MAS16;
Drumurile laterale s-au proiectat cu aceeaşi structura rutieră cu cea a drumului modernizat, pe o lungime de 20,0 m .
Pentru protecţia taluzului s-a proiectat ziduri de sprijin din beton Hel. 2,5m.
Pentru siguranţa circulaţiei s-a prevăzut parapet metalic deformabil.
Tipurile de activităţi care fac obiectul contractului:
a) Lucrări privind organizare de şantier, inclusiv cheltuieli conexe organizării de şantier
b) Lucrări de terasamente: lucrări de reprofilare, săpătură, umplutură, nivelare, desfacere asfalt existent, degajarea terenului de corpuri străine
c) Lucrări de sistem rutier: realizarea straturilor ce compun structura rutieră a platformei drumului,;
d) Lucrări de colectare si transport a apelor pluviale: rigole carosabile, rigole acostament, şanţuri trapezoidale pereate/ de pământ şi rigole triunghiulare pereate/ de pământ
e) Lucrări de poduri si podeţe: podeţe la drumuri laterale şi transversale dalate H=0,5m, l=0,4m, podeţe transversale dalate H=1,0m, l=1,0m, podeţe casetate tip P2 şi podeţe tubulare acces la proprietăţi, d=400 mm, L=5.0m.
f) Lucrări de consolidări de taluzuri: rigole carosabile si şanţuri ranforsate, fundaţie adâncită de parapet tip L, ziduri de sprijin din beton armat;
g) Lucrări de amenajare drumuri laterale ‐ sistem rutier, podeţe, şanţuri;
h) Lucrări privind siguranţa circulaţiei: lucrări privind realizarea semnalizării orizontale prin marcaje longitudinale şi a semnalizării verticale prin indicatoare rutiere.