Contractul are ca scop: Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie "Modernizare DJ 208C, Vultureşti – Hârtop – DJ 208, km 33+600 – 50+290, judeţul Suceava”
Prin documentaţia tehnică, se propun a se realiza următoarele lucrări:
- modernizare drum pe o lungime de 16.690 ml
- şanţuri pereate = 24.925 ml
- amenajare acostamente consolidate = 9.490 mp
- rigole cu plăcuţă carosabilă = 170 ml
- amenajare drumuri lateral...
Contractul are ca scop: Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie "Modernizare DJ 208C, Vultureşti – Hârtop – DJ 208, km 33+600 – 50+290, judeţul Suceava”
Prin documentaţia tehnică, se propun a se realiza următoarele lucrări:
- modernizare drum pe o lungime de 16.690 ml
- şanţuri pereate = 24.925 ml
- amenajare acostamente consolidate = 9.490 mp
- rigole cu plăcuţă carosabilă = 170 ml
- amenajare drumuri laterale
- podeţe dalate la drumuri laterale cu lungimea de 8,00 ml = 16 buc
- podeţe dalate la drumuri laterale cu lungimea de 10,00 ml = 4 buc
- podeţe transversale = 30 buc
- ziduri de sprijin din beton = 390 m
- drenuri sub şanţ = 3.340 m
- reabilitare pod km 38+720
- lucrări de siguranţa circulaţiei
Durata contractului: 24 luni de la emiterea ordinului scris de începere a lucrărilor.
Valoarea estimată a contractului este de: 28.024.404,68 lei fără TVA, defalcată astfel:
? Cap. 1.2. – Amenajarea terenului = 57.845,61 lei
? Cap. 1.4. – Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor = 318.240,00 lei
? Cap. 4.1. – Construcţii şi instalaţii = 27.543.319,07 lei
? Cap. 5.1.1. – Lucrări de construcţii şi instalaţii aderente organizării de şantier = 100.000,00 lei
? Cap. 5.1.2.- Cheltuieli conexe organizării şantierului = 5.000,00 lei
Descrierea lucrărilor este disponibilă în documentaţia tehnică atasată în SEAP.
Valoarea estimată nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului, acestea putand fi accesate, după caz,în functie de necesităti, prin modificarea contractului de lucrări în conditiile prevăzute la art 221 din Legea nr. 98 din 2016 privind achizitiile publice.
TERMENUL LIMITA pana la care autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire - in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numarul minim de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 13 zile.