Obiectivul principal al contractului este execuţia lucrărilor pentru obiectivul ,,AMENAJARE ŞI MODERNIZARE PIAŢA CENTRALĂ A ORAŞULUI BREAZA,, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare. Execuţia lucrărilor se va face cu respectarea condiţiile din D.T.O.E. (proiect nr.10/2023 elaborat de S.C. ALBISTEL COM S.R.L. ), PT şi DDE anexă la prezenta.Cladirea ce are ca funcţiune principală piaţa agroalime...
Obiectivul principal al contractului este execuţia lucrărilor pentru obiectivul ,,AMENAJARE ŞI MODERNIZARE PIAŢA CENTRALĂ A ORAŞULUI BREAZA,, cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare. Execuţia lucrărilor se va face cu respectarea condiţiile din D.T.O.E. (proiect nr.10/2023 elaborat de S.C. ALBISTEL COM S.R.L. ), PT şi DDE anexă la prezenta.Cladirea ce are ca funcţiune principală piaţa agroalimentară a oraşului Breaza este o construcţie rectangulară, cu dimensiunile în plan de 32.8 x 35.7 m (raportată la interaxul stâlpilor) si este compusa din doua corpuri de inaltimi diferite. Clădirea are un regim de înalţime S + P înalt în cazul corpului A2 şi S+P+1 în cazul corpului A1.Corpul A1 va avea structura din beton armat şi închideri din blocuri ceramice, termoizolaţie din vată minerală şi placare exterioară de caramidă aparentă. Cuprinde nodul de circulaţie principal al clădirii care face legătura între subsol, parter şi etaj prin scara de evacuare şi lift. Corpul A2 va avea structură din beton armat şi închideri din casete structurale metalice, cu miez din vata minerala 10 cm si placate cu tabla ondulata orientata vertical, fixate direct pe stalpii de beton si structura metalica secundara calculata conform proiectului de rezistenta. Structura de beton armat a fost proiectată astfel încât să se poată realiza şi în sistem prefabricat pentru scurtarea timpului de execuţie şi a impactului poluant pe perioada şantierului. Se propune utilizarea unei game inovative de beton cu emisii reduse de carbon pentru scăderea amprentei de carbon cu 30% şi integrarea sustenabilităţii in proiect.
Valoarea estimată a lucrărilor este de 21.106.242,23 lei fără TVA, compusă din :
-Cap 1- Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului= 602.338,82 lei fără TVA
-Cap 4 -4.1-Constructii si instalatii =17.574.331,01 lei fără TVA, Utilaje, echipamente tehnologice şi functionale care necesita montaj =1.335.051,18 lei fara TVA, Dotări = 1.223.194,29 lei fără TVA
- Cap 5 -Alte cheltuieli = Subcap 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 371.326,93 lei fără TVA.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesată, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute este de 2.073.491,00 lei fără TVA.
Valoarea estimată nu include valoarea pentru cheltuieli pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de preţ, respectiv suma de 1.055.312,00 lei fără TVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare,
Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Solicitarile de clarificari se vor transmite de catre operatorii economici in format editabil.