Documentaţia care stă la baza prezentului Caiet de sarcini este Proiectul Tehnic nr. 163/2020 – "MODERNIZARE TROTUAR PARTEA STANGA SENS AUTO B-DUL A.I.CUZA DE LA INTRAREA AUTO IPJ CARAS-SEVERIN PANA LA INTERSECTIA STRADA BIELEFELD CU B-DUL A.I.CUZA", întocmit de către SC Vitamin Architects SRL, str. Amforei nr. 4, Timisoara, office@vitamina.ro
Proiectul de faţă presupune modernizarea trotuarului pe partea stangă a sensulu...
Documentaţia care stă la baza prezentului Caiet de sarcini este Proiectul Tehnic nr. 163/2020 – "MODERNIZARE TROTUAR PARTEA STANGA SENS AUTO B-DUL A.I.CUZA DE LA INTRAREA AUTO IPJ CARAS-SEVERIN PANA LA INTERSECTIA STRADA BIELEFELD CU B-DUL A.I.CUZA", întocmit de către SC Vitamin Architects SRL, str. Amforei nr. 4, Timisoara, office@vitamina.ro
Proiectul de faţă presupune modernizarea trotuarului pe partea stangă a sensului auto, pentru bulevardul Alexandru Ioan Cuza, de la intrarea auto IPJ Caraş-Severin pană la intersecţia străzii Bielefeld cu bulevardul Alexandru Ioan Cuza.
- consolidarea elementelor, subansamblurilor sau a ansamblului structural;
- protejarea, repararea elementelor nestructurale şi/sau restaurarea elementelor arhitecturale şi a componentelor artistice, după caz;
- intervenţii de protejare/conservare a elementelor naturale şi antropice existente valoroase, după caz;
- completarea sistemului de iluminat existent
- redimensionarea trotuarelor şi a părţii carosabile;
- se vor planta arbori;
- se vor înlocui semnele de circulaţie;
- se vor crea locuri noi de parcare;
- se vor crea noi spaţii verzi
- se vor crea piste velo
Alte investiţii destinate reducerii emisiilor de CO2
- plantarea de arbori;
Finisaje spaţiu public
Structura rutieră pentru trotuare şi piste de biciclete se propune a se realiza din următoarele straturi rutiere:
- 6,0 cm strat de uzură din dale prefabricate din beton
- 2,0...4,0 cm strat de pozare nisip
- 20 cm strat de fundaţie din agregate artificiale sort 0 ...63 mm
- 10 cm strat de formă din agregate artificiale sort 40 ...70 mm
Structura rutieră pentru parcajele dispuse longitudinal, se propune a se realiza din următoarele straturi rutiere :
- 8,0 cm strat de uzură din dale prefabricate din beton
- 2,0...4,0 cm strat de pozare nisip
- 20 cm strat de fundaţie superioara din beton clasa C215/30
- 25 cm strat de fundaţie din agregate artificiale sort 0 ...63 mm
- 10 cm strat de formă din agregate artificiale sort 40 ...70 mm
Partea carosabilă se va reface cu un covor asfaltic nou pană în axul drumului, intre parcajele laterale nou prioiectate şi bordura existentă pe partea dreaptă.
- 4,0 cm strat de uzură din BA16;
- 6,0 cm strat de legătură din BAD22,4;
- 8,0 ... 16 cm strat de baza şi egalizare din anrobat bitumios AB31,5;
- Structură rutieră existentă, ( frezare imbrăcăminte bituminoasă 8...16 cm).
Partea carosabilă in zona bordurilor se va reface cu structură rutieră nouă pe o lăţime de 0,50 ...1,0 m, cu următoarele straturi:
- 4,0 cm strat de uzură din BA16;
- 6,0 cm strat de legătură din BAD22,4;
- 10,0 cm strat de baza din anrobat bitumios AB31,5;
- 20,0 cm fundaţie superioară din agregate sort 40..63mm;
- 30,0 cm fundaţie inferioară din agregate sort 0...63mm;
20 m ( minim) strat de formă conf STAS 12253/86
Valoarea .estimată este de: 5.380.040,51 lei fără TVA din care:
1. Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului - 385.197,99;
4.1 Construcţii şi instalaţii - 4.405.805,67;
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale - 44.601,08;
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 287.820,13;
4.5 Dotări - 146.470,50;
5.1. Organizare de şantier - 110.145,14