Lungimea totală a drumurilor propusă spre modernizare este de 5.154,00 m;
Sunt propuse modificări ale elementelor geometrice existent în profil transversal, pentru a se obţine un profil caracteristic categoriei de încadrare a străzilor, astfel încât acestea să corespundă condiţiilor impuse de normativele în vigoare. Profilul transversal care se aplică va avea următoarele elemente geometrice:
- Platformă drum: 4,0 m – 8,0 ...
Lungimea totală a drumurilor propusă spre modernizare este de 5.154,00 m;
Sunt propuse modificări ale elementelor geometrice existent în profil transversal, pentru a se obţine un profil caracteristic categoriei de încadrare a străzilor, astfel încât acestea să corespundă condiţiilor impuse de normativele în vigoare. Profilul transversal care se aplică va avea următoarele elemente geometrice:
- Platformă drum: 4,0 m – 8,0 m;
- Partea carosabilă: 1 x 2,75 m; 1 x 3,00 m; 1 x 4,00 m;
- Acostamente consolidate: 2 x 0,375 m; 2 x 0,50 m;
- Partea carosabilului va fi de: 3,0 % panta unică, respectiv 2,5% în două ape.
- Şanţ din beton/rigolă ranforsată din beton.
Pentru drumurile vicinale propuse spre modernizare se doreşte realizarea unei structuri rutiere noi alcătuite din:
- 4 cm BA16 beton asfaltic în stratul de uzură;
- 6 cm BAD22,4 binder în stratul de legătură;
- 20 cm strat de piatră spartă;
- 30 cm strat de balast;