Se propune realizarea unui pod rutier cu infrastructuri din beton armat şi suprastructură din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Lungimea totală a podului = 12,45 m, cu o deschidere de calcul de Lc=9,50 m. Lumina podului în sens longitudinal acestuia este de 8,9 m, iar pe normală măsoară 8,4 m la intrados. În sens longitudinal, podul are o pantă de 1,00% înspre culeea C2 (culeea dinspre Centura Zalău).
În sens tra...
Se propune realizarea unui pod rutier cu infrastructuri din beton armat şi suprastructură din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Lungimea totală a podului = 12,45 m, cu o deschidere de calcul de Lc=9,50 m. Lumina podului în sens longitudinal acestuia este de 8,9 m, iar pe normală măsoară 8,4 m la intrados. În sens longitudinal, podul are o pantă de 1,00% înspre culeea C2 (culeea dinspre Centura Zalău).
În sens transversal, podul are lăţimea totală de B=6,2 m (parte carosabilă, trotuar pietonal, borduri şi parapeţi de siguranţă).
Rampe de acces = 2 x 50 m. Investiţia propusă este finanţată prin Programul Naţional de Investiţii Anghel Saligny şi bugetul local al comunei Meseşenii de Jos – Contract de finaţare Nr. 4719 din 15.07.2024 încheiat între Comuna Meseşenii de Jos şi Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei.